Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Eustachiske/Eustakiske rør - åbenstående

Jeg har i længere tid døjet med at mine ører propper og jeg så må udlige trykket og dette kan ske mellem 10-75 gange på en dag....

Har så besøgt ørelægen i dag, som mente mine ører var fine, lige til han målte trykket....
Der er alt for meget overtryk i dem, ja buen nåede helt toppen på den lille skærm

Han mente så at det var fordi det eustakisk rør stod åben hele tiden... Så hver gang jeg udligede trykket gjorde jeg det bare værre. I stedet skulle jeg stille mig med hovedet mellem benene, da det også udligede trykket... men helt ærlig, det kan jeg jo ikke gøre hele tiden...

Høreprøven havde han svært ved at foretage, men resultat af hvad han kunne se var at der var nedsat hørelse.

Jeg udliger normalt trykket ved at lave bevægelser med kæben (ser ikke så smart ud, men hjælper) og det giver hovedpine af h..... til om aftenen.....

Jeg kunne komme igen når deres dame der udfører en mere grundig høreprøve var kommet tilbage (er sygemeldt på ubestemt tid)
for da en del gange at vide at jeg råber...

Tja nu sidder jeg så bare her. Har fået et navn for hvad der generer mig, men ingen hjælp. Hvad skal jeg gøre for at det forsvinder eller for at det der rør lukker sig?
Kan ikke engang finde noget på nettet...
Log in eller Registrér for at kommentere.