Hjem Kvinder Snart gravid

Har symptomer men negativ test

Redigeret 29 november, 2013, 07:44 i Snart gravid
Jeg har sympotomer som udebleven mens (halvanden uge over), Kvalme, træthed og sut....
Dette tyder påp en garaviditet, men alle mine teste har været negativ. Kan jeg godt være det alligevel.

Min mand og jeg har en datter på 18 måneder og vil meget gerne have et barn mere.

Kan der godt gå noget tid inden kroppen har dannet nok HCG til at den viser positiv.

Har altid haft reglmæssig mens med en cyklus på 22-24 dage

Kommentarer

  • kan være du er gravid men har ikke nok Hcg hormon til at testen kan vise positiv
  • Har prøvet det samme. ;)
    Tog to teste som var negativ. En måned efter tog jeg til lægen fordi, hvis jeg jo ikke var gravid måtte der jo være noget andet . Og bum, jeg var åbenbart i 7 uge :) Så tage en test igen om en uge eller tag til lægen !
  • hej jeg har ikke haft menstration i 3 månder jeg har testet mange gan det viser negativ men min mave er blevet store og jeg har kvalme spening i bryster jeg er i tvivl om jeg er gravid jeg har 3 børn men har aldrig oplevet min mestration bliver væk eller vis jeg var gravid kune jeg se på graviditet test .
    pless svar mig kan jeg være gravid selvom testen er negativ
  • Hvis du har haft udebleven menstruation i tre måneder, så bør du gå til din læge og få undersøgt årsagen.
Log in eller Registrér for at kommentere.