Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

ondt efter samleje hos begge parter

Redigeret 5 januar, 2010, 08:22 i Åben debat om sex
hej
både min kæreste og jeg har et problem efter endt samleje.
vi får begge ondt i ringmusklen, det er dog værst for ham.
det er forskelligt hvor længe det vare, alt imellem 10 min til 1 time.
det er ikke hver gang vi har haft samleje, men oftest. er der andre der sådan har oplevet det, evt ved hvorfor det kommer og om man kan gøre noget ved det?
//Christina

Kommentarer

  • Hvis I får ondt i ringmusklen, må det være fordi I dyrker analsex. Er det rigtigt forstået?
    Du underskriver dig med et pigenavn, hvorfor jeg gætter på, at du så er af hunkøn - du må således bruge en dildo e.lign. på din kæreste, så noget tyder da på, at I skal se på, hvordan I "varmer op" først. Ringmusklen er jo beregnet til at være lukket tæt til, så derfor er det meget vigtigt at blødgøre stedet før indtrængen.

    Prøv at beskrive lidt, hvad I gør, så kunne det være nogen kunne komme med et bud.
  • nej det er ikke rigtgit forstået at vi har analsex, det er ganske alm sex med penis i skeden! ingenting kommer i anus hos nogle af os..
    vi får bare begge ondt bagefter
    (det føles lidt som når man virkelig har dårlig mave og render på WC konstant, så får man sådan en spændt fornemmelse og ømhed i ringmusklen bagefter)
  • Ja, så kan jeg ikke hjælpe - beklager, bortset fra at spørge, om I har forsøgt jer med forskellige stillinger?

    Jeg synes især, det er mærkeligt, når det er jer begge to, der får ondt.

    Håber nogen kan komme med et bud.
  • det sker oftest i doggystyle eller missionær...
    vi prøver nye stillinger hele tiden, og problemet følger desværre med
Log in eller Registrér for at kommentere.