Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ANOEKSI!

Redigeret 12 februar, 2010, 09:23 i Anoreksi
Hej jeg er en pige som har haft af anoreksi, men er heldigvis kommet over det mit spørgsmål er jeg har ikke haft min menestruation de sidste 9 måneder kommer den igen ? og Hvorfor kan jeg stadig ikke spise slik? lider jeg stadig af det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej:)

    Jeg har haft nøjagtig det samme! jeg har haft anoreksi, og der forsvandt min menstruation i ca. 6 måneder. Men så fik jeg en slags hjælp og kom ud af det, og begyndte at tage på igen. Jeg indså, at jeg måske aldrig ville kunne få børn, og det var nok især det, der fik mig til at slippe ud af spiseforstyrrelsen...

    Men jeg vejer nu 48 kg og har min menstruation igen... jeg har også tit problemer, nogen gange er jeg lige ved at give op og vende tilbage til anoreksien igen, men jeg prøver at holde ud. Jeg ved hvor frygteligt det er, og det vil jeg ikke opleve igen!

    Jeg håber for dig du får din menstruation tilbage - jeg ved ikke hvornår, men det kommer an på hvad du vejer nu og din højde. Men uanset hvad bliver du nødt til at tage på, for at den kommer igen. I nogen tilfælde kan der gå så lang tid, at den ikke kommer igen...

    Venlig hilsen
    MIG
Log in eller Registrér for at kommentere.