Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Barnebarns knæ-og ankeloperation!

maxime1maxime1
Redigeret 4 januar, 2010, 07:18 i Små børn
Mit barnebarn på 12 år, som bor i Frankrig, skal gennemgå en omfattende operation på sine knæ og ankler. Efterfølgende er der minimum flere måneders genoptræning på en specialklinik, hvor hun de første par måneder ikke får mulighed for at komme hjem på weekend.
Det skal understreges at hun også har nogle fantastiske forældre, der vil gøre alt for at hjælpe hende bedst muligt.

Den første tid efter operationen vil hun ikke kunne noget som helst selv. Jeg og min mand, som står hende meget nær, har tilbudt, at være hos hende, så meget som muligt, i den første måned efter operationen. Det er pigen lykkelig for.

Pigen er meget intelligent og vi vil gøre vort yderste for at styrke hendes tro på, at operationen vil munde ud i et godt resultat, så hun fremover vil blive i stand til at kunne færdes uden brug af en kørestol. Hvordan gør man lige det? (altså styrker hende bedst) Man skal jo også være realistisk!

Vi gør os mange tanker og har da også nogle bud på hvad vi kan gøre for at styrke hende også mentalt. Vi vil gerne spørge, om der er nogen mennesker derude, der har prøvet noget lignende og kan hjælpe med nogle råd - det vil vi være meget taknemmelige for.
Med venlig hilsen
Hmaxime1
Log in eller Registrér for at kommentere.