Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En underlig "Hævelse"

Redigeret 4 januar, 2010, 11:22 i Kvindelige sexproblemer
Hej, jeg er en pige på 15 år.
Jeg har en eller anden underlig fornemmelse om at jeg har symptomerne til livmoderhalskræft.
I starten da min kæreste og jeg havde sex, var det utrolig dejligt.
men det er som om at det er blevet ødelagt efter at jeg har haft problemer.
jeg har haft blødninger i vore samleje. - min kæreste prøvet at fortælle mig at det nok bare var ham som havde kommet til at give rifter - men det tror jeg ikke. og jeg har haft hævelser, ikke så slemme som dem jeg har nu. jeg kan ikke få noget om i mig uden det gør sindssyg ondt.. lige meget om det så er hans penis eller min lille finger. jeg har fået at vide at det også godt kan være "overbelastning" eller "begynder vanskeligheder"
Jeg har snakket med min mor og fortalte hvordan og hvorledes.. og hun vil bestille en tid til en gynækolog. men hvis der er nogen af jer der ved hvad det kan være, ville det være fedt, hvis i lige ville fortælle eller give et råd (:

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Skynd dig at få en tid ved din læge, så du kan blive fri for den grimme mistanke.

    Det ville være helt utroligt uheldigt, hvis du skulle blive ramt af cancer i din unge alder, og jeg tror bestemt ikke det er tilfældet. Når jeg beder dig gå til lægen, er det kun fordi du så vil kunne slippe for den grimme tanke.

    mvh
    Anonym
  • Indstillinger
    Åh, hvor er det godt og fornuftigt af dig, at du har talt med din mor om det her; og dejligt at din mor vil bestille tid ved en gynækolog.

    Der vil du forhåbentligt få en fornuftig undersøgelse og en fornuftig rådgivning. Jeg tror heller ikke, du i din unge alder har livmoderhalskræft, men der er tydeligvis noget, der generer dig, og det gælder da om at få det undersøgt.

    Jeg ville ønske, at andre unge piger ville være lige så fornuftige og gå til deres mor, når de får problemer med deres underliv og seksualitet.
  • Indstillinger
    Mange tak for hjælpen I to (:
    ja, jeg er meget heldig at jeg kan snakke sådan med min mor og det er jeg rigtig glad for.
Log in eller Registrér for at kommentere.