Hjem Sport, motion og ernæring Vitaminer og mineraler

B-vitamin = dårlig lugt?

Redigeret 2 marts, 2010, 13:15 i Vitaminer og mineraler
Jeg har fået ordineret b-vitamin piller af min læge, men har dog hørt at man kommer til at lugte meget kraftigt, når man tager dem.
Er det rigtigt?

Kommentarer

  • Hej Louise

    Nej, jeg har aldrig hørt, at man skulle komme til at lugte af B-vitaminer. Jeg tager selv B-vitaminer, og jeg har aldrig hørt nogen kommentarer eller selv bemærket noget.

    Det eneste, jeg har hørt om B-vitamin og lugt er, at B-vitaminer skulle beskytte mod myggestik, da myggene ikke kan lide lugten af mennesker, der tager B-vitaminer.

    Jeg mener, at du roligt kan begynde at spise dine vitaminer.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Hej Louise
    Du ønskes et godt Nytår

    Det med B-vitaminer må bestemt være en skrøne,
    vores voksne datter har nu taget folsyre = B-vitamin pga mangel i godt en måned og der er ingen ændring i hendes kropslugt ( vi var sammen med hende og hendes familie juleaften og det var 34 dage efter hun var startet på denne vitamin)
    Jeg håber dette kan hjælpe dig.
    Mange hjertelige hilsner
    Rita
  • Man får ikke dårlig lugt af B-vitamin, af hvad du kan lugte.
    Det man kan bruge B-vitatim ang. lugt er til myg. B-vitatim giver en bestemt lugt som myg ikke kan lide og gør at de holder sig væk, men stadig det er ikke noget mennesker kan lugte, hm ved dog ikke om at hunde kan.... ;P

    Mvh Camilla
  • Jeg tager det der hedder omnimin. Det får ikke en til at lugte, men urinen bliver neongult hvilket vist nok skyldes B3 vitaminet. Men ellers et godt produkt, som jeg godt vil anbefale. Det er det her www.med24.dk/vitaminer-mineraler/multiv ... cts_id/438
Log in eller Registrér for at kommentere.