Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

jeg spilder alles tid!

Redigeret 2 januar, 2010, 15:54 i Anoreksi
hej jeg har haft lidt besvær med min vægt, jeg har været nede og veje 48 kg og jeg er ca. lidt under 170 høj, men nu det ligesom om jeg spilder alles tid jeg mener ikke selv jeg har brug for hjælp mere jeg normal vægtig og min bmi er iorden eller lidt under men det gør jo ikke noget jeg vejer mellem 53-55 kg og jeg syndes det mega meget. men men men jeg kan sagtens spise slik, jeg tænker slik er lettere og hurtigere at forbrænde, og i forhold til nogle af jer der skriver herinde forstår jeg det sådan at i slet ikke rør slik, sp det vel ikke anoreksi jeg har;s så jeg overvejer kraftigt at sige nej til hjælpen for jeg har jo ikke brug for det jeg er jo sund nok, mine blodprøver er fine, mit hjerte er fint, jeg har ikke den samme kondition som for et halvt år siden, men det skal jo bare igang igen. jeg ser ikke et problem. men så tænker jeg bare er det mon klogt at sige nej til hjælpen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    nej det er ikke klogt at sige nej til hjælpen----du har brug for terapi ---jeg går ud fra at det er den hjælp du er tilbudt
  • Indstillinger
    Bare fordi du godt kan spise slik er ikke ensbetydende med at du ikke har anoreksi. Der er ikke to spiseforstyrrelser, der er helt ens. Nogle tæller kalorier, nogle er fedtforskrækket, nogle spiser efter mængdestørrelse så det ikke fylder så meget i maven. Det er forskelligt for hver enkelt der lider af en spiseforstyrrelse og der er ikke noget rigtigt eller forkert.
    Lige nu er det højst sandsynlig din spiseforstyrrelse der prøver at finde undskyldninger for, hvorfor du ikke bør tage imod behandling fordi den ikke vil give slip på dig, men du bør virkelig tage imod behandlingstilbudet for du har brug for hjælp!

    (Jeg har selv en spiseforstyrrelse og kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det)
Log in eller Registrér for at kommentere.