Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knude i brystet

Redigeret 13 januar, 2010, 07:43 i Brystkræft
Min datter på 6 år har fået en knude i det ene bryst, den er ca 5 cm lang og 2-3 cm bred. Først tænkte jeg om hun var kommet i puperteten, men det er jo kun det ene bryst. Er der nogen der ved om børn kan få ondartet knuder i brystet?

Kommentarer

  • Indstillinger
    HVIS DET VAR MIN DATTER VILLE JEG OMGÅENDE ILE TIL LÆGEN
  • Indstillinger
    Det har prøvet, men der er lukket til den 5 januar og de henviser ikke til andre. kan man ringe til lægevagten??
  • Indstillinger
    måske kan du ringe til læge vagten----men det er jo ikke dirikte acut ----så det er ikke sikkert han tager dig ----men kontakt din læge når han kommer tilbage
    nu må du ikke blive så nervøs så barnet kan mærke det ----det jeg mener med straks til lægen --er at man skal ikke vente for at se hvordan det udvikler sig ---min gamle læge som desværre er død
    sagde altid man skal ikke vente med noget ---den bedste medisin er at få klarhed over tingene---så det handler jeg altid ud fra
    men du må da godt skrive om det senere forløb
  • Indstillinger
    Jeg håber du er kommet igennem til lægevagten, og får tid hos lægen hurtigt i det nye år.

    Jeg ville bare nævne, at når man kommer i puberteten og begynder at udvikle bryster, er det meget almindeligt, at de ikke udvikles samtidigt. - Derfor kan det ene sagtens være begyndt, mens det andet ikke er.

    Håber ikke det er noget alvorligt, men blot pubertetens første tegn :)

    Godt nytår.

    - Aremik :)
  • Indstillinger
    til moro
    hvordan står det til med din datter----har i fået klarhed --om knuden i barnets bryst ---det kan man ikke lade være med at følge med i---
    håber du har lyst til at fortælle noget on udfaldet
Log in eller Registrér for at kommentere.