Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Gi kvinde orgasme?

Redigeret 9 september, 2011, 06:13 i Åben debat om sex
Hvordan kan jeg give miinkæreste orgasme?

hun sagde en gang da vi havde sammenleje at hun bleve meget våd og havde det som om hun på en eller anden måde skulle pisse men alligevel ikke??
Hun vil gerne prøve orgasme men hvordan gør man?

hjææælp :D

Kommentarer

  • Først og fremmest ved at lade være med at gøre det til et præstationsræs. Jo mere I fokuserer på den manglende orgasme som et problem, desto større problem bliver det. Ivil ikke længere bare kunne slappe af og give hinanden kærlighed i den seksuelle handling. Den skal give 'resultater'.
    Som regel handler det ikke meget om teknik. Det handler mere om, hvorvidt man føler sig tryg og har tillid til sig selv. Om man er i stand til at give slip. Det handler meget om, at man skal have det rimeligt godt med sig selv (og sin partner naturligvis) , med sin krop og sin seksualitet.
    Set på den måde handler det ikke særligt meget om, hvad du gør eller ikke gør, der giver din kæreste orgasme. Det er hende selv, der skal kunne give slip følelsesmæssigt - ikke kun i sengen men også i dagligdagen. Det er der nogen, der har mere svært ved end andre.
  • Okay tusinde tak!! =)


    Det vil jeg snakke med hende om!
  • Prøv at slikke hende omkring klitoris, det plejer nemlig at virke hvis man gør det ordentligt ellers prøv med en vibrator hård plast med vibrator helst trinløs hastigheds justering. siger det ud fra egen viden, tungen vil bar tage længere tid end en vibrator.
  • de to mest kendte og mest brugte steder for at opnå en orgasme er enten ved "Klitten" Eller i G-Spot som ville ca 2 til 4 cm inden i kvindens skede. det du kan prøve er at tage en/to finger op i hende og bare stikke dem ca 4 til 5 cm ind også trykke på nærmest som om du løfter noget

    derefter skal du lave den der "Kom her bevægelse" nogle kan lide det hårdt andre kan lide det blidt, men G-spot er til mere erfarende personer da hvis du kan finde ud af at få hende til at komme ordenligt ved det punkt kan du få hende til at sprøjte hvilket er den største orgasme en kvinde kan få. Hvis hun får en kræftig en vil hende krop som regel gå i spasmer i lidt tid da du udløser en Energi inde i hende som får alle hende muskler til at krampe "Dette gør ikke ondt på hende"
  • Kan hun få orgasme hvis hun leger med sig selv? Hvis ikke så mener jeg det må være første skridt at lære. Jeg har faktisk aldrig (eller sjældent i hvert fald) fået orgasme uden at hjælpe lidt til selv. Har haft mange engagerede kærester, der virkelig har forsøgt, kildet, slikket osv. men det kommer altid kun til næsten (til stor frustration for de søde mænd) og så må jeg selv lige hjælpe til set sidste stykke. Måske hun også er sådan?
Log in eller Registrér for at kommentere.