Ar der kløer :s
Jeg har igennem 3 år haft skåret i mig selv sådan on-off, det har selvfølgelig givet ar, men de er heldigvis blevet rigtigt pæne, det er ikke noget man sådan lige lægger mærke til medmindre at man ved at de er der, men problemet er lidt at de til tider kløer helt vildt, og når jeg så kløer igen så begynder det nogle gange at svide..
egentligt så vil jeg bare gerne vide om der er nogen herinde der kan svare mig på hvorfor, altså jeg ved godt at sår og sådan kan klø når de heler, men her taler vi jo om at de er helede og bare er ar, og evt. også nogen der kan svare mig på hvad man kan gøre ved det, hvis der overhovedet er noget at gøre, for det er altså virkeligt ved at være godt irriterende..
Mvh. SquashLightQueen91
egentligt så vil jeg bare gerne vide om der er nogen herinde der kan svare mig på hvorfor, altså jeg ved godt at sår og sådan kan klø når de heler, men her taler vi jo om at de er helede og bare er ar, og evt. også nogen der kan svare mig på hvad man kan gøre ved det, hvis der overhovedet er noget at gøre, for det er altså virkeligt ved at være godt irriterende..
Mvh. SquashLightQueen91
Kommentarer
Jeg har endnu ikke selv prøvet det, men jeg har hørt at creme med vitamin E skulle hjælpe at smøre på. Det burde desuden også hjælpe med at gøre dem endnu mindre synlige.
når det klør plejer jeg bare at smørre alm fugtighedscreme (lukusudgaven fra matas serien) på og lader det tørre, og så ellers tænker på noget andet, så hjælper det