Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Andre pårørende? Patientforeninger..

Redigeret 17 april, 2010, 08:44 i Kroniske smerter
Kære Allesammen

Det er foruroligende at læse ned igennem dette lange debatindlæg og opdage at der er så mange mennesker der lider af kroniske smerter af en eller anden art.
Jeg selv lider ikke at smerter, men min kæreste har været hårdt ramt gennem 3-4 år nu og har været behandlet med MANGE mekadimenter og behandlinger gennem den tid. Pt. spiser han Lyrica som måske tager toppen af smerterne, men alligevel er han nu sygemeldt på 2 år. Han kan ikke sidde ned eller stå stationært da fødderne følgende er blevet overbelastet. Det er jo en ret forfærdelig situation og det påvirker jo også vores lille familie i høj grad.
Mit ærinde herinde er at høre om der er nogen der har kendskab til foreninger eller lign. som også inddrager de pårørende? Jeg har haft svært ved at finde nogle hvor sygdommene ikke var dødelige sygdomme som kræft, aids, osv. Det jeg leder efter et forum hvor nerveskadede har mulighed for at hjælpe og inspirere hinanden.
Sluttelig vil jeg sige at I aldrig må tage nej for et svar, for dette er en jungle og man skal være stædig som en i H... for at komme videre i systemmet. Jeg synes vi kæmper og har kæmpet en sej kamp og jeg håber vi måske kan hjælpe hinanden til større livskvalitet.

En ting til: Er der nogen der har prøvet periradikulær terapi-behandlingen som RENE50 beskriver? Jeg synes det lyder meget interessant, men har hørt fra vores anæstesi-læge at det kan give lammelser i det behandlede område (som dog går over)

Mvh M

Kommentarer

  • Indstillinger
    Som svar til M vil jeg anbefale dig at logge ind på LIVSNETTET det er en side hvor der er plads og hjælp til alle tror jeg næsten godt jeg tør sige. Jeg er selv kronisk smertepatient og har meget glæde af livsnettet.
    Venlig hilsen B
Log in eller Registrér for at kommentere.