Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rygsmerter når jeg ser ned af mig selv...

Redigeret 24 december, 2009, 06:36 i Rygsmerter
Hej Netdokter !
Jeg har i et stykke tid haft ondt i ryggen når jeg ligger ned. Det ikke sådan at jeg har ondt i ryggen hver gang jeg ligger ned men ind i mellem når jeg har ligget i et længere stykke tid, får jeg ondt i et punkt på højre side af min ryk. Jeg opdagede så her for et par uger siden at denne smerter også forkommer når jeg ser ned af mig selv, altså når jeg bukker mig hoved nedaf så meget jeg kan. Kan i sige mig om det er noget jeg skal være bange for og gå til læge med, eller om det måske kan trænes væk ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Chris

    Hvis jeg var dig, ville jeg gå til læge og få undersøgt, hvad problemet skyldes.

    Dit indlæg kunne godt se ud, som om du tror, at det vil være læger eller andre eksperter, de besvarer dit spørgsmål. Men dette her er en debat, hvor almindelige mennesker udveksler erfaringer om sundhed og sygdom. Det er muligt, at der er nogle af dem, der ser dit indlæg, der har en ide om, hvad der kan være i vejen, men det er langtfra sikkert.

    God bedring og glædelig jul

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hej igen :)
    Du har fuldstændig ret i det med eksperterne. Troede nemlig det både var læger og folk med erfaring, men fair nok :) Tager en tur til læger

    God jul ! :)
  • Indstillinger
    heji
    altså i forhold til hvad der blevet skrevet og forklaret , så skydes det at du måske har enten symptom 1(overtræning,overbelastniong) eller symoptom 2(neuromuskulære problemer,kroniske sene betændelser,osv).
    jeg vil anbefale dig at du først undersøger din læge eller brug massøren til at kigge på det,jeg har selv haft nogen kunder til massage behandling, der har næsten samme problem og det viste sig, at det var en muskeloverbelastning problem.

    mvh
    lomilomihelse72
Log in eller Registrér for at kommentere.