Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brunt udflåd.

Redigeret 28 august, 2013, 06:51 i Snart gravid
Hejsa.

Har lige brug for at hører om der er andre der har samme erfaringer med dette. Er gået lidt over tid. Men en uge før min mens skulle have været kommet, fik jeg lidt brunlligt udflåd. Det varede i ca 4-5 dage. Ikke lige så meget som min mens. plejer og det var også alt for tidlligt hvis det var min mens. Min mens. plejer også at starte med rødt....
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig lidt. Har læst mig llidt til at det måske kan være en graviditet. Går og håber på at det er rigtigt, da vi har prøvet på det i ca 1 år.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil gerne svare dig :-)

    For mange år siden, blev jeg gravid med mit første barn.

    Vi var gift men tog det som det kom, vi passede ikke på, og det havde vi ikke gjort længe, men jeg gik ikke ligefrem og brændte for at blive gravid.

    Jeg havde haft mens. troede jeg..det var som du beskriver, men det havde jeg ikke tænkt videre over.

    Jeg var vist lidt ustabil / humøret.. men så begyndte jeg at få kvalme og mange ting lugtede anderledes..først da jeg ikke fik den næste mens. fik jeg mistanke om, at jeg var gravid.

    Da jeg gik til lægen, viste det sig, at jeg allerede var gravid, da jeg havde det brunlige udflod :-)

    Glædelig jul
  • Indstillinger
    Tusind tak for dit svar :) Er lidt forvirret. Nogle gange tænker jeg at det virkellig godt kan være at jeg er gravid og andre gange ikke. Jeg tog en test lidt tid efter jeg skrev sidst og den var negativ. Men jeg har stadig ikke fået min mens. og jeg har mens. lignende smerter og har haft lige siden det brune udflåd. Har læst om nogen der kunne teste positivt meget sent så håber virkelig at det er sådan ved mig. Men håber virkelig at der er nogle andre der ved noget om hvad det måske kunne være eller har prøvet noget lignende.
  • Indstillinger
    Nogen gange kan man som kvinde, have brug for at finde ud af om andre har det som en selv.

    Modsat jer begge håber jeg ikke, at mit brunlige udflåd skyldtes at jeg er gravid. Men har pludselig fået brunt udflåd, som har stået på i en uges tid. Jeg ved ikke hvor meget der kommer hos jer, men der kommer ikke mere end hvis det var normal udflåd. Har taget en graviditetstest for 5 dage siden som var negativ, men tror at jeg skal have taget en mere bare for at være sikker. Havde i smerter?? En gang imellem får jeg nemlig ondt ude i begge sider af den nederste mave.

    Min egen læge nævnte ikke noget om graviditet,da jeg var oppe for at høre hvad det kunne være. Men gav mig i stedet en henvisning til en gynægolog.

    Er egentlig begyndt at være ret nervøs,men håber at jeg snart kan få svar på hvad det er som foregår i kroppen. På mandag burde jeg få min mens,så er jeg gravid finder jeg selvfølgelig snart ud af det. Pyha, det er bestemt ikke det rigtige tidspunkt.
  • Indstillinger
    Hej Jyde26

    Jeg har det vist ligesom dig. Jeg håber virkelig ikke at jeg er gravid.
    Jeg er på p-piller og har istedet for min almindelige menstruation haft brunt udflåd. Også lidt menstruations smerter, men ikke så meget som sædvanlig. Har ikke tænkt videre over det, fordi min mens ofte starter med brunt udflåd og så bliver almindeligt. Men så pludselig igår gik det op for mig at det den almindelige menstruation ikke er kommet. Har ikke taget en graviditetstest endnu, fordi jeg tænker lidt, ej selvfølgelig er jeg ikke gravid. Men jo mere jeg læser om det på nettet - jo mere lyder som det... Så jeg må tage en test iaften.

    Jeg håber ikke at du er gravid og jeg håber at det går over af sig selv :-)

    mange hilsner
  • Indstillinger
    Hej..

    Hjælp har fået brunt udflåd? Og har ikke haft det før, tænker om der er noget galt..
    Mig og min kæreste er igang med og prøve på og blive gravide..

    Hjælp bekymret pige som mig..
Log in eller Registrér for at kommentere.