Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

øm glans :(

Redigeret 24 december, 2009, 05:52 i Mandlige sexproblemer
hej. for 5 dage siden ( i tirsdag's ) blev jeg delvis omskåret, dvs. at de skar relativt meget af min forhud. og nu har jeg så det problem, at min glans gør VILDT ondt, og jeg har problemer med bare at gå ordentligt pga smerter og jeg kan kun gå i bad med f.eks en skål hen over penis, så der ikke kommer kraftige vandstråler på glans.
er der nogen der ved hvor lang tid der ca. går før glans er hærdet, og jeg kan gå normalt og spille tennis igen ?. pt, går jeg stadig rundt med hygiejne-bind, da der nogen gange kommer en lille smule blod ud fra der hvor de har syget det sammen.

mvh spørger

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mon ikke at det går meget bedre nu?

    Hærdningen bør snart være overstået, men det hjælper i al fald ikke at du går med bind for glansen.

    De hårde vandstråler kan afhjælpes ved at stå med ryggen til eller ved at skrue ned for vandet.

    Hvor meget af din glans er blottet?
  • Indstillinger
    igår tog jeg bindet af, dog gør det stadig ondt.
    de tog ca. 3/4 af forhuden der er på hovedet
  • Indstillinger
    Jeg har selv experimenteret med hvor øm min glans er. Så jeg har trukket forhuden tilbage en gang i mellem og så gået rundt med glansen blottet. Det var en smule underligt og gjorde også en smule ondt men jo længere tid glansen har været blottet jo mindre øm bliver den. Det er som om der dannes en meget tynd hud ovenpå glansen som så nedsætter ømheden.
  • Indstillinger
    3/4 af forhuden blev fjernet!

    Så kunne kirurgen da lige så godt have omskåret dig helt. Jeg vil gætte på, at den resterende smule forhud alligevel vil sidde tilbagerullet, så din glans er helt blottet som på en omslåret pik.
Log in eller Registrér for at kommentere.