Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Psykiske problemer

Redigeret 18 december, 2009, 15:53 i Forslag og kommentarer
Hej alle,


Jeg hedder Louise, og jeg er femten år gammel. Jeg går i 9. klasse uden for København. Jeg har valgt at starte et emne op, fordi jeg synes jeg har psykiske problemer..

Jeg kan starte med at fortælle om mit liv og mine problemer ;

Jeg går i skole til hverdagen, efter skole er jeg hjemme og lave lektier. Og så resten af dagen går tiden på computeren eller søvn. Jeg kan fortælle jer, at jeg sover rigtig meget! Det bruger så meget af min tid. Jeg er 167 høj, og jeg vejer 81 kg - ja, det ville sige at jeg er overvægtig. Jeg spiser meget mad og usundt, især når jeg keder mig. Grunden til jeg har oprettet denne profil på "Netdoktor" er fordi, jeg er for tyk og gerne ville gøre noget for jeg ikke er tyk længere. Jeg har prøvet slankekure op til flere gange, hvor jeg ikke har kunne holde det. Grunden var så, at min tankegang var mere anderledes end den skulle være når jeg var på slankekur. Da jeg f.eks så slik, og jeg var på kur uden at tænke positivt tog jeg den i munden og efter fortrudte jeg det, og så bliver jeg ked af det og ødelægger resten af min kur ved spise usundt når jeg alligevel har taget noget usundt i munden.

Så det jeg ville ønske hjælp fra jer er, at i skal hjælpe med komme med nogle mere positive tankeændring - de bedste råd :)

Jeg håber I kunne forstå det jeg skrev, og det gav mening...

Jule Hilsen fra
Louise ♥
Log in eller Registrér for at kommentere.