Hjem Sport, motion og ernæring Vitaminer og mineraler

reaktioner b 12 indsprøjning

Redigeret 17 december, 2009, 08:04 i Vitaminer og mineraler
Har I oplevet noget lignende?
Jeg har en stofskiftesygdom og måske heraf også B 12 mangel. Fik for 14 dage siden en indsprøjtning, hvor jeg blev meget varm og kortvarig utilpas, men med blodtrækninger under øjnene. I tirsdags fik jeg atter B 12 og fik nærmest et varmeboost. Gik hjem og blev akut træt. turde ikke sove. Fik efterfølgende stærk prikken og stikken begyndende i hænderne, senere udslet. Derefter prikken og kløe i ansigt og hovedbund og på resten af kroppen. Ja det blev til nældefeber. Nu er jeg på binyrebarkhormon fra i dag. Men har stadig prikken og stikken og varmeanfald og er helt energiforladt. Træt, træt og orker intet. I Bvitaminpiller er der farvestoffer som jeg ikke tåler.....
Mine hænder ligner en halvfjerdsårigs. Jeg har fået tydelige pigmentpletter og det ser ud som om jeg ikke drikker væske... Men har samtidig store kvaler med min stofskiftemedicin Eltroxin. Her har jeg fået tid på endokrinologisk afdeling i februar. Håber at få en nyt tid på Herlev i morgen indenfor de næste 14 dage.....
Den fortvivlede..
Log in eller Registrér for at kommentere.