Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Herpes..??

hej allesammen...

jeg har oplevet noget ekstremt mærkeligt de sidste mange år..
det startede med at jeg udelukkende kløede meget på min pung.. og kradsede hul så det blødte.. så gik da et år mere så kløede min anus også på samme måde..

efter et par år mere begyndte det mærkelige... at hvergang jeg havde en dialog med nogle folk begyndte de at hoste kraftigt og fik halsbetændelse dagen efter..
jeg havde ikke sex med dem men bare en dialog..
derfor tænkte jeg om det eventuel kunne være herpes.. da jeg har hørt det kan smitte igennem dråber fra munden..?? hvis ikke det er herpes har i så en ide om hvad det eventuel så kunne være.

Mvh Jacobsen

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er godt nok en mærkelig historie at du du her fortæller ---ikke at du har kløe på din pung og anus ---det tror jeg ikke er uanmindeligt ----men dine venners reaktion --når de møder dig----kan ikke skyldes at du måske har herpes---herpes--- smitter ved nærkontakt ----og de symptomer de har ---har jeg aldrig -hørt at man har ved herpes--

    måske bruger du noget sæbe eller hårvand som de er alergiske over for ----
    måske havde de det før de mødte dig---

    ved du om du har herpes --eller du tror --eller er bange for ----

    så dine tanker spiller dig et pus ---hvad har du gjordt ved dine symptomer siden der er så langt imellem udbrudene---
  • Indstillinger
    jeg har været ved lægen og blevet set på.. men de siger at der intet er i vejen med min pung..

    men det kløer stadigvæk af helvedes til..


    men forstår stadigvæk ikke hvorfor at folk hoster og bliver syge når de har snakket med mig..
    jeg kan stå og snakke med min ven.. og ligepludselig begynder han bare at hoste helt vildt. det er utrolig mærkelig det er ikke bare et enkelt tilfælde. de for også nogle røde knopper dagen efter de har snakket med mig.. virkelig mærkeligt!! og ekstremt irriterende og frusterende for mig.


    troede det skyldte herpes.. da jeg igen troede det kunne smitte via spyt/dråber.

    har læst en masse om luftvejsinfektioner som smitter igennem luft.. som lungebetændelse osv.. men har i en ide om hvad det eventuel kunne være.

    Mvh Jacobsen.
  • Indstillinger
    det kan være svamp ---prøv at købe noget creme på apoteket og smøre med---du syntes nok det lyder mærkeligt --men et godt middel kan også være dit eget spyt--tag en stor portion spyt -i din hånd gør det hver gang du er på toilettet ----og smør det på din pung der hvor det klør ---
Log in eller Registrér for at kommentere.