Øjnene driller ? er der ingen der kender det ?
Hej,
Jeg vil bare lige høre, om nogle andre har prøvet det her ?
Mine øjne / synet varierer utroligt meget. D.v.s., at jeg nogle dage ser rigtig dårligt, utydligt. For så et par dage, at se godt igen.
Jeg har været til øjenlægen, som siger, at der intet er i vejen med mine øjne, heldigvis.
Men ikke desto mindre, så ser jeg altså dårligt nogle dage.
Har nogle prøvet det samme ?
Jeg tager Levaxin, da jeg heller ikke kunne tåle ny Eltroxin. Og efter hvordan jeg ellers har det, efter jeg er begyndt at tage Levaxin, ser det ud til, at jeg heller ikke tåle den.
Mange hilsner fra Gypige
Jeg vil bare lige høre, om nogle andre har prøvet det her ?
Mine øjne / synet varierer utroligt meget. D.v.s., at jeg nogle dage ser rigtig dårligt, utydligt. For så et par dage, at se godt igen.
Jeg har været til øjenlægen, som siger, at der intet er i vejen med mine øjne, heldigvis.
Men ikke desto mindre, så ser jeg altså dårligt nogle dage.
Har nogle prøvet det samme ?
Jeg tager Levaxin, da jeg heller ikke kunne tåle ny Eltroxin. Og efter hvordan jeg ellers har det, efter jeg er begyndt at tage Levaxin, ser det ud til, at jeg heller ikke tåle den.
Mange hilsner fra Gypige
Kommentarer
Mvh krebsen
Jeg har det på samme måde! Nogle dage er det venstre øje andre dage højre øje ,der er "tåget" ligesom en hinde for. Så går det pludselig væk.
Mine øjne føles utrolig tørre og jeg har købt en lille tube neutral øjensalve på apoteket, som jeg smører øjenlåg og ganske lidt i øjenkrogen og "gnider" så forsigtigt (om aftnen) Jeg ser også dårligere og nogle gange ligesom lidt dobbelt. Jeg er undersøgt, da jeg går til kontrol med glaslegemet. Jeg fik pludselig MANGE "sorte fluer" for venstre øje og det er glaslegemet der er faldet lidt sammen. Skal passe på at det ikke bliver nethindeløsning. Jeg er også en gammel pige på 69 så DET har noget med det at gøre, og IKKE stofskiftet (tror jeg da) Jeg får Euthyrox nu på ca 5 mdr.
mange hilsner fra Ellenmarie
Jo det kender jeg godt - øjenproblemer og fokuseringsproblemer, at brillerne ikke passer.
Når din krop er faldet helt til ro med Lavaxin eller et tredie præparat, så går det væk. Bliver i første omgang sjældnere og sjældnere.
Det siges, at det kan tage 3-6 måneder før bivirkningerne er væk, når man tager et nyt præparat.
Jeg selv har været på Euthyrox i 6 måneder nu, men på ned- og optrapning, og vel de sidste 3 måneder på samme dosis. Først nu mærker jeg en klar forbedring. Så den håber jeg bliver ved, så jeg ikke skal skifte præparat igen. Vi er nødt til at give kroppen ro til at falde på plads efter den omgang med ny Eltroxin.
Mange gode hilsner Birgitte
Mvh Adam
Det med øjnene kender jeg godt, og det er rigtigt ubehageligt. Jeg skrev et indlæg i går om det, for jeg har det igen, og denne her gang er det overdosering af Euthyrox, så det gælder om at ramme plet med dosering, og så desværre holde ud, for det er nok rigtigt, at det tager lang tid for kroppen at vænne sig til ny medicin. Lige nu har jeg det rigtigt skidt, så jeg må bare holde ud. Jeg har haft nogle få gode dage, dem holder jeg fast i.
Jeg synes øjendråber hjælper lidt, men ikke nær nok.
Er det Eltroxinen, der giver disse bivirkninger eller er det p.g.a. lavt/højt stofskifte???
Kh
Elektra
Euthyrox er det samme som gammel Eltroxin?
Venlig Hilsen HN: