Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

jeg blev totalt udnyttet..............derfor min depression.

Redigeret 14 december, 2009, 14:23 i Utroskab
I næsten 3 år elskede jeg min smukke kæreste helt vildt. Jeg bar hende overalt og forkælede hende totalt, og ville aldrig være hende utro. Vi rejste verden rundt og hun var min skønneste kvinde og jeg begærede hende og respekterede hende vildt.
En dag - eller igennem nogen tid havde hendes adfærd været underlig, ligesom hun havde store humørsvingninger, hysteri og beskyldte mig selv for at være utro, løgnagtig, have tvangstanker, voldelig og meget meget andet. Men en dag, glemte hun af lukke sin facebook og tilhørende mail. Jeg fik et totalt chock, da jeg læste, at hun havde været mig utro med MASSER af mænd, havde kontaktannoncer, selv om vi var forlovede og skulle giftes.
Min verden faldt i grus, og mig hjerte sønderrevet. Hvordan kan en kvinde være sådan ??. Den ene dag udtale forelskelse, giftemål og meget mere, og dagen efter ligge med fremmede.
Hendes forældre var skilte og hendes mor og mormor szisofræne.
Hvordan kan det lade sig gøre ??
Er vi mænd bare naive eller er kvinder bare dobbelt så udspekulerede?? Hun blev jo forkælet fra top til tå.
Idag ved jeg ikke hvordan jeg skal komme videre, idet min mistro til kvinder er tilstede. En psykolog har oplyst om hendes syndrom og hendes færden. Hvordan kan kvinder være så billige og nederdrægtige ? og samtidig fornægte alting og ikke medvirke til behandling ?
Er vi mænd bare alt for dumme??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej (Jeg nægter at skrive dit brugernavn!)

    Det er en frygtelig situation, du har været ude for, og jeg håber, at du får en god hjælp, sådan at du kan komme over det, der er sket.

    Men jeg tror, at du er nødt til at erkende, at den pågældende kvinde er unormal. Det er sandsynligvis en kvinde, der har en eller flere personlighedsforstyrrelser.

    Ud fra det, du har oplevet, kan du ikke udlede noget generelt om hverken kvinder eller mænd. Jeg kan godt forstå, at du måske i en periode mister tilliden til andre mennesker, når du er blevet bedraget så grusomt. Men jeg håber, at du får hjælp, så du ikke længere skal føle dig som et offer.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
Log in eller Registrér for at kommentere.