Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp!!!

Redigeret 23 december, 2009, 19:56 i Mandlige sexproblemer
hej.. jeg er en 15 årig dreng som har et problem. Jeg har i mere end et år lagt mærke til, når jeg trækker pikhuden tilbage, at der ved siden af den der pikstreng, eller hvad den hedder.. er en ja.. det ligner nakkeost eller forestil jer det gule i en bums.. men altså det sidder fast lige ved siden af pikstrengen under pikhovedet. og jeg har prøvet at kradse i det men det sidder fast.. er den en naturlig ting eller skal jeg gå til lægen med det ?

På forhånd tak (:

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Det er ikke unormalt at man får nogle små talgknopper rundt ved bagkanten af penishovedet. Du skal naturligvis være omhyggelig med din daglige hygiejne, men jeg tror faktisk ikke man kan gøre en pind ved dem.

    Jeg tror simpelthen at nogle af os udvikler disse små knopper, og andre ikke.

    (Jeg har selv en del, og min kone har fortalt mig at hendes "ex" havde nogle ganske få.)

    mvh
    Anonym.
  • Indstillinger
    mange tak for svaret (: så er det ikke noget at være nervøs for.. heldigvis (:
    Det irriter mig bare sådan, det kan godt komme til at lugte engang imellem s;
  • Indstillinger
    Det kan hjælpe at trække forhuden helt tilbage når man er i bad og så bade resten af badet færdigt med forhuden trukket tilbage og så 'sætte den på plads' når man er færdig med badet. Det hjælper også på lugten :)
Log in eller Registrér for at kommentere.