Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

udeblev mens- negative test og blodprøve

Redigeret 9 december, 2009, 04:09 i Snart gravid
Hej. Jeg er 25 år og normal vægtig. Har ikke taget p-piller i 13-14 måneder.
I foråret blev min kæreste og jeg gravide. Da vi er 18 uger henne finder vi ud af at fosteret er dødt i uge 13-14 uge og vi får lavet en udskrabning den 21 juli 09. Det er ca. 5 1/2 måned siden nu. Jeg er så gået 14 dage over tiden nu. Min sidste mens, 1. dag var 16 oktober, skulle have haft min mens den 26 november, jeg har 42 dage i min cyklus. som sagt er jeg gået 14 dage over tiden nu, jeg har taget graviditets test her hjemme, og jeg har fået lavet dem hos lægen, samt en blodprøve. De er alle sammen negative. Men da jeg har været gravid før kan jeg mærke at jeg har nogle symtomer som sidst jeg var gravid, bla. får jeg meget uren hud i ansigtet, har lidt kvalme, er mere træt end normalt, har mere udflåd, har en trykken i underlivet, jeg er sulten på nogle mærkelige tispunkter. Min mens har aldrig været gået så langt over tiden, det har været maks et par dage.
Vi vil naturligvis gerne være gravide igen, så det er hårdt at gå her, ikke at vide om man er gravid, og om det så først kan ses efter et stykke tid hos mig? eller om hvad der så er galt? det tager ret hårdt psyskisk på mig, med den uvished.
Log in eller Registrér for at kommentere.