Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har lyst til en kvinde?

Redigeret 14 december, 2009, 04:18 i Kvindelige sexproblemer
Hej, jeg er en pige på 21 der har været sammen med min kæreste (fyr) i 3 år nu, men på det sidste har jeg virkelig fantaseret om at prøve at være sammen med en kvinde. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det, og ved ikke om jeg tør snakke om det til nogen. Jeg har spurgt min kæreste i en sjov tone, om han vil betrakte det som utro, hvis jeg var sammen med en kvinde, og han sagde ja, så jeg slog det bare hen i sjov.
Jeg er lidt i syv sind, for det er noget jeg tænker meget over.
Nogle der har gode råd, til en særling som mig?

-lisen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke, om du skal betagtes som en særling; det er ikke specielt ualmindeligt at være tiltrukket af sit eget køn, heller ikke selv om man kommer frem til, at man slet ikke er homo- eller biseksuel.

    Du er 21 år og har været i et forhold siden du var 18 år; det er tidligt at binde sig, og noget tyder da på, at du øjensynligt ikke har det helt optimalt i det forhold, siden du kan have disse tanker, så først og fremmest skal du vel egentlig se på, om det er ham, du skal leve dit liv med.

    Det er tidligt at have bundet sig, så måske det ville være godt for dig at leve lidt for dig selv som single, og så kan du finde ud af, om du stadig har de fantasier, og hvis det er tilfældet, så skal du da afprøve dem.

    Det kan da godt være, du er homoseksuel eller måske biseksuel, men det finder du ikke ud af, før du har prøvet det.

    Men - jeg er enig; hvis man dyrker sex med andre end ens partner, så er det utroskab, og så selv om det er med en af eget køn.
  • Indstillinger
    du kan jo også bare spørge din kæreste om han vil være med til en trekant. jeg ville tro at det var en af hans sexfantasier. det er i hvert fald en af mine

    håber det kan hjælpe;)
  • Indstillinger
    altså jeg tror egentligt at det er en fantasi hos mange kvinder, hvertfald en fantasi jeg kan nikke genkendende til.

    Jeg levede min fantasi ud da jeg var yngre og single, og det var da en spændende oplevelse, men i mit tilfælde var fantasien bedre end virkeligheden. nogle gange kan det altså være bedre at fantasere end at leve det ud. Mange kvinder drømmer også om at blive "taget", og fantaserer evt om at blive taget af en hel gruppe, evt med lidt tvang. Det betyder jo omvendt ikke at man ville kunne lide en voldtægt.

    men prøv da at snakke med din kæreste om ikke han kunne tænke sig en trekant eller evt et besøg i en swingerklub? nu om stunder melder swingerklubberne faktisk om overtal af unge kvinder i klubberne :)

    Overvej også om der er noget du mangler hos din nuværende kæreste, siden du drømmer om noget andet?
  • Indstillinger
    Trådstarter

    Altså jeg synes da, det går meget godt mellem mig og min kæreste, så ved ikke om det er derfor jeg har denne fantasi.

    Og kan sige at en trekant ikke vil være svaret, da jeg ikke ville kune tåle synet af min kæreste sammen med en anden kvinde !! Absolut ikke!!

    Men jeg har det også sådan, at hvis den skal leves ud, vil jeg ikke have det er en jeg kender, og hvordan møder man en kvinde der lige præcis vil det?

    Nej i har nok ret.. Jeg lader det blive ved fantasien....
  • Indstillinger
    Det er fint, du har det godt med din kæreste, men du har en fantasi, som du måske -måske ikke - har lyst til at afprøve. Det er åbenbart ikke noget, du kan tale med ham om.

    Samtidig vil du slet ikke kunne tåle, at han skulle være sammen med en anden.

    Hænger det sammen? Kan man tillade sig at have lyst til at prøve noget andet, samtidig med at man under ingen omstændigheder vil acceptere at partneren måske også kunne have lyster til at afprøve noget andet?
  • Indstillinger
    Jeg kunne ikke drømme om at gøre det, mens jeg er sammen med min kæreste, da han ikke vil have det.

    Mit problem var, hvordan jeg skulle forholde mig til det.
  • Indstillinger
    Okay, så forstår jeg bedre - det fremgik absolut ikke lige af dine indlæg, at det var noget, der måske skulle foregå, når du ikke havde en kæreste, især når du skriver, at du har spurgt om hans indstilling til den slags.

    Hvis du engang, når du så er blevet single eventuelt, og stadig har lyst til at afprøve en sådan fantasi, så er jeg helt sikker på, at der findes et hav af datingsider, hvor noget sådant også findes, så lige præcis noget sådant burde ikke være så vanskeligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.