Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad er jeres erfaringer

Redigeret 15 december, 2009, 06:20 i Snart gravid
Min mand og jeg er lige blevet eninge om at prøve og få barn nummer 2. Men hvor lang tid efter at man har smidt p-pillerne er det muligt at blive gravid? Hvad siger jeres erfaring?

Hilsen Helle Meinertz
Mor til Annabella 17 mdr

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ingen erfaring, men jeg kan fortælle, min svigerdatter blev gravid med det samme. Det fortalte min søn og svigerdatter.
    De havde slet ikke regnet med, det gik så hurtigt, så nogle planer måtte ændres.
    Min svigerdatter var midt i trediverne, og det var første gang, hun var gravid.
  • Indstillinger
    Jeg var selv kortvarigt på p-piller, inden vi besluttede os for det første barn, og det gik godt nok stærkt - derfor har jeg i dag et decemberbarn - jeg troede, det tog længere tid. :-)

    Men - du kan ikke bruge andres erfaringer på det her punkt til noget - for nogle går det hurtigt, for andre går der længere tid.

    Held og lykke.
  • Indstillinger
    altså jeg stoppede på p-piller august 2008, og december 2008 mødte jeg min kæreste, nu er det december 2009 og jeg er stadig ikke gravid, (det første halve år prøvede vi ikke som sådan, men det sidste halve år her, har vi snakket meget om det og vi vil gerne have et barn, vi har i det år vi har været sammen ikke brugt prævention)
    så som andre siger, er det meget forskelligt..
Log in eller Registrér for at kommentere.