Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg er alt for lille - hvad skal jeg gøre?

Redigeret 10 december, 2009, 03:57 i Åben debat om sex
Hej jeg er en dreng på 18 og jeg har altid været lidt bagud i min vækst men nu er det vikelig slemt, min penis er virkelig lille og jeg er pinlig hver gang min kæreste kigger på den. findes der en form for hormoner man kan tage for at stimulere væksten?

på forhånd tak til alle der kommer med et svar

Ulykkelige Mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg hæfter mig ved, at DU er pinlig, når din kæreste kigger på den, men du har en en kæreste, der øjensynligt gerne vil dig.

    Det er altså ikke størrelsen, men gørelsen, det først og fremmest kommer an på, og i og med, du har en kæreste, så må der altså være noget ved dig, som er godt nok, og det synes jeg, du skulle koncentrere dig om, i stedet for alt det, som du ikke kan gøre noget ved.

    Øv du dig i at blive en dejlig kæreste og en god elsker, så vil du finde ud af, at det altså betyder mindre hvilken størrelse, den har. Lyt til din kæreste; hvornår sukker hun lidt mere dybt, skal du måske prøve at kæle på en lidt anden måde; hvordan reagerer hun på det osv.... Det er slet, slet ikke din penis, der giver hende orgasme, det er dig, og det, du gør.

    Og bla, bla, bla - hvor hun snakker, hende moster der,... jeg ved det, det er ikke spor nemt; men med tiden vil du nok erfare, at hende, der virkelig elsker dig, fordi du er et dejligt menneske og en supergod elsker, fordi du har gjort en stor indsats for at blive det - ja, hun opdager aldrig, at den måske ikke er så stor som andre kan være.

    Du kan købe dig fattig i alle mulige og umulige midler, der lover alt muligt - og alt det stads er ikke lige uskadeligt, så pas på og spørg altid din læge til råds, hvis du skulle falde for et "helt fantastisk middel". Hvis du skulle finde noget, der hjælper, så vil du blive meget, meget rig og berømt - for så er du den første, der finder det.
  • Indstillinger
    Tusind mange tak for dit svar

    Det er nogle vikelige gode råd du kommer med, og jeg er glad for at du gad at give dig tid til at skrive og forklare (hvilket du gør utroligt godt)

    Du har gjordt mit syn på sagen helt anderledes og det er jeg virkelig taknemlig for

    endnu en gang mange tusind tak

    alt godt
    UlykkeligeMig (ikke ulykelig længere)
  • Indstillinger
    Kære,

    Det var meget sødt skrevet af dig, tak skal du have.

    Jeg kan fortælle dig, at jeg faktisk har gjort den erfaring i livet, at ham den flotte og veludrustede fyr, der kan få fat i hvilken som helst pige lige på stedet, gerne har vist sig at være den dårligste elsker, for han har jo aldrig skullet gøre en indsats selv.

    Håber du fik et skub til din selvtillid, det er den, du skal arbejde med.


    Held og lykke.
  • Indstillinger
    Hej Ulykkelige 18.

    Jeg gir' søde lotte ret, og jeg vil også øse lidt ud af min "Oldtimererfarring" - jeg er idag 46... Jeg var i min ungdom meget utilfreds med størrelsen af min Pik, at jeg var meget sent udviklet gjorde det jo heller ikke bedre, men jeg lærte at blive en rigtig god elsker, Hvad jeg har ry for, uden at prale. Men jeg lærte at forkæle "Min kvinde", give mig rigtig god tid,viste at jeg syntes at hun var fantastisk dejlig, viste mit begær.
    -så mit råd er:- Lær at forkæle, ikke bare i selve akten, lav et langt forspil, med god mad, kæl for hende, fortæl hende at du syntes at hun er dejlig, og gi' dig godt tid, brug lang tid på efterspillet, snak og hold om hende.. Kællinger elsker det pis ( Ho-Ho )-
    Jeg var også som dig flov over størrelsen, og det var et helvede for mig at gå feks. i svømmehallen, fordi jeg tænkte at de andre mænd syntes at min var lille, den dag idag er jeg en slags Nudist, og er ikke flov over noget som helst..

    Så op på hesten, og op med humøret, så krydser jeg fingre at du kommer dig, over dit mindreværd

    Kh'er Mutalmost
Log in eller Registrér for at kommentere.