Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor kommer smerten fra!!!???

Hej

Jeg er rigtig træt af smerten som jeg ofte har i venstre side. Det svier ofte kraftigt. kan ikke rigtig finde ud af om det er fra maven i venstre eller brystknoglerne ved ribbene. Men det er der omkring hvor det svier. Jeg har skrevet tidligere at jeg har taget allergitester, nogle blodprøver, ekg-test, urintest, afføringstest, været i behandling for mavesyre. Det føltes som om at det var ved at forsvinde herefter. Pludselig efter en gastropski undersøgelse, som jeg fik let bedøvelse af - kommer jeg hjem og pludselig næste dag mærker jeg kraftig svien i venstre side når jeg griner, gaber ect. Jeg er begyndt at være bange for om jeg fejler noget alvorligt. Lægen under gastropskiundersøgelsen sagde at han ikke ku se der var noget galt, men han tog en vævsprøve og sagde at jeg skal vente på svar - min mor blev lidt chokeret fordi hun ku se på skærmen at det blødte da han tog noget væv, hvilket er normalt. kan det være milten eller andet jeg har ondt i?
Men jeg kan pludselig mærke at svien er tilbage, som sagt når jeg hoster ect. det gør skide ondt. kan man få smerter efter sådan en gastropskiundersøgelse (kikkertundersøgelse) ved venstre side?

Jeg venter stadig en kikkertundersøgelse af tyktarmen. Men ved ikke om det er de rigtige undersøgelser jeg får (altså om det er ved maven). Jeg får hele tiden af vide at der ikke er noget men jeg kan altså mærke som om der er noget galt.
jeg ved ikke rigtig hvad jeg mere skal stille op...men det gør altså ondt. har fået depression af det at jeg nogen gange begynder at græde uden nogen andre ser det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg kan ikke svare på om hvor smerten kommer fra, ville ønske jeg kunne. jeg var selv til kikkertundersøgelsen den 30 nov, fik også noget bedøvelse i munden. jeg synes ikke at jeg havde nogen problemer efterfølgende, jeg havde det selfølgelig lidt ubehageligt som nok er meget normalt men ingen overdreven pine. jeg fik så vist heller ikke taget vævsprøve som jeg ville ønske jeg havde, han sagde i hvert fald bare at det så normalt ud og fik en recept på nogen piller (gaviscon).
  • Indstillinger
    hej.

    oke. Skal du også igennem en kikkertundersøgelse af tyktarmen?
  • Indstillinger
    fra mit tidligere indlæg, hvor jeg skriver recept på gaviscon passer ikke, gaviscon kan du vist få på håndkøb, det er nexium som jeg har fået recept på.

    nej jeg har ikke fået tid til undersøgelse af tyktarmen endnu, men jeg stopper ikke til jeg har fået undersøgt alt.
    jeg har været til allergitest dags dato, får så svar på tirsdag så må vi se hva den viser. skal så når resultatet er kommet sendes videre til en hudlæge på grund af hævningen imellem brystet.
    men har stadig problemer med mit mavesystem tror også mit fordøjelse ikke er helt på plads, så jeg må fortsat undersøges.
  • Indstillinger
    Hej med Jer!

    Jeg døjer med de samme problemer som Jer, men vil egentlig gerne vide hvordan jeg skriver et indlæg til en læge. Jeg kan simpelthen ikke se hvor på siden jeg klikker?

    Esmaria7
  • Indstillinger
    På forsiden af ND er der nede ved siden af kolofonen, der viser de seneste debatter, fire firkanter med flg. emner:

    Test & quiz

    Debat (der en den, du er inde på nu)

    Stem - pt om man spiser mere om vinteren end om sommeren

    Og så:
    Spørg lægen

    Stil spørgsmål,
    og læs svar
    fra vores
    eksperter.
    Besøg brevkassen


    Og det er så denne sidste, du skal gå ind på.
Log in eller Registrér for at kommentere.