ikke blive stiv og kommer for hurtigt
Jeg var sammen med min kæreste for første gang for et par uger siden.. vi skulle så have sex .. og det gik knap så godt, det var både min og hindes første gang.. først ville den ikke blive stiv .. men jeg prøvede at putte den ind i hinde alligevel og 2 ryk efter så kom jeg og der var en lille smule blod. det var jo lidt pindeligt men hun var meget forstående. så prøvede vi dagen efter , det sammen den ville ikke blive stiv og jeg kom mega hurtigt... nu har vi prøvet et ca. 5-7 gange og det samme sker hver gang. først bliver den ikke stiv og jeg kommer efter 2 ryk og jeg fatter det ikke.... jeg har ikke nogle helbredsmæssige problemer.. og jeg er kun 18 år gammel.. jeg har overvejet og spørge fatter om det er noget han også har, altså noget arvelige, eller at gå til læge, men har ikke helt nosser nok til at gøre det. Er det noget jeg skal gøre ?? har brug for hjælp
På forhånd tak
M.V.H Lasse
På forhånd tak
M.V.H Lasse
Kommentarer
Det vil være en rigtig, rigtig god ide, hvis du kunne få en god "mandesnak" med din far. Din far vil sikkert blive meget glad og stolt over en sådan tillid fra din side, så spring ud i det, han vil garanteret hjælpe dig alt det, han kan.
Det er kun mig, der her og nu siger, at det nok ikke er så alvorligt, men det kan jeg da ikke vide, men en god "mandesnak" kan på mange måder gøre dig meget bedre rustet som elsker fremover.
Bare klø på med den samtale - held og lykke; jeg er helt sikker på, at din far vil elske dig endnu mere, hvis du gør det, også selv om han måske bliver forlegen og "hakker" lidt i det.
Jeg tror det er et ret almindeligt problem, for flere drenge, de første gange, de har sex. Jeg oplevede selv noget lignende med min kæreste de første mange gange vi var sammen (vi var også begge jomfruer da vi mødtes). Men med "øvelse" gik det efterhånden meget bedre. Selvom det tog tid, var det for mig en positiv ting på den måde, at vi lærte hinanden utrolig godt at kende og at intimiteten ligesom blev forstærket.
Hvis du føler det er lidt små-pinligt overfor din kæreste, er bange for at skuffe hende osv. synes jeg du skal fortælle hende, at det går så hurtigt, fordi hun er så dejlig. - Og så selvfølgelig sørge for at gøre en masse ting, så hun også nyder det.
Jeg er nærmest helt sikker på at du ikke fejler noget, og at det nok skal komme.
- Øvelse gør mester!
Held og lykke med det