Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ikke blive stiv og kommer for hurtigt

Redigeret 7 december, 2009, 14:21 i Mandlige sexproblemer
Jeg var sammen med min kæreste for første gang for et par uger siden.. vi skulle så have sex .. og det gik knap så godt, det var både min og hindes første gang.. først ville den ikke blive stiv .. men jeg prøvede at putte den ind i hinde alligevel og 2 ryk efter så kom jeg og der var en lille smule blod. det var jo lidt pindeligt men hun var meget forstående. så prøvede vi dagen efter , det sammen den ville ikke blive stiv og jeg kom mega hurtigt... nu har vi prøvet et ca. 5-7 gange og det samme sker hver gang. først bliver den ikke stiv og jeg kommer efter 2 ryk og jeg fatter det ikke.... jeg har ikke nogle helbredsmæssige problemer.. og jeg er kun 18 år gammel.. jeg har overvejet og spørge fatter om det er noget han også har, altså noget arvelige, eller at gå til læge, men har ikke helt nosser nok til at gøre det. Er det noget jeg skal gøre ?? har brug for hjælp :'(:):D

På forhånd tak :D

M.V.H Lasse

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan naturligvis ikke vide det, men tror dog ikke, der er noget arveligt her. Det handler nok om en nervøsitet/præstationsangst hos dig, også selv om du ikke lige føler det sådan.

    Det vil være en rigtig, rigtig god ide, hvis du kunne få en god "mandesnak" med din far. Din far vil sikkert blive meget glad og stolt over en sådan tillid fra din side, så spring ud i det, han vil garanteret hjælpe dig alt det, han kan.
  • Indstillinger
    Ja det er bare det hvordan får man sig en mande snak om sådan noget, jeg tror ikke bare man kan truppe op og sige " hey fatter kan ikke få jern på og sprøjter for tidligt " hehe ( sat lidt på spidsen ) men jeg er da glad for at høre at du ikke tror det er noget alvorligt så er jeg da lidt mindre nervøs :D men det kan da godt ske jeg bare skal klø på :)
  • Indstillinger
    Du kunne måske sige : Hey fatter - jeg har egentlig brug for en god og fornuftig mandesnak" - og så når I har fået ild på cigaren og hældt portvinen op inde i herreværelset - øhhhh :-) - i hvert fald, I skal have fred og ro - kan du fortælle, hvad det handler om, og jeg synes, du skal gøre det.

    Det er kun mig, der her og nu siger, at det nok ikke er så alvorligt, men det kan jeg da ikke vide, men en god "mandesnak" kan på mange måder gøre dig meget bedre rustet som elsker fremover.

    Bare klø på med den samtale - held og lykke; jeg er helt sikker på, at din far vil elske dig endnu mere, hvis du gør det, også selv om han måske bliver forlegen og "hakker" lidt i det.
  • Indstillinger
    Hej Lasse,
    Jeg tror det er et ret almindeligt problem, for flere drenge, de første gange, de har sex. Jeg oplevede selv noget lignende med min kæreste de første mange gange vi var sammen (vi var også begge jomfruer da vi mødtes). Men med "øvelse" gik det efterhånden meget bedre. Selvom det tog tid, var det for mig en positiv ting på den måde, at vi lærte hinanden utrolig godt at kende og at intimiteten ligesom blev forstærket.

    Hvis du føler det er lidt små-pinligt overfor din kæreste, er bange for at skuffe hende osv. synes jeg du skal fortælle hende, at det går så hurtigt, fordi hun er så dejlig. - Og så selvfølgelig sørge for at gøre en masse ting, så hun også nyder det.

    Jeg er nærmest helt sikker på at du ikke fejler noget, og at det nok skal komme.

    - Øvelse gør mester!
    Held og lykke med det :)
  • Indstillinger
    Mange tak for alle jeres svar :D Det virkede det var bare nervøsitet bare jeg havde i tankerne at der ikke var noget galt, så løste problemet af sig selv :) så tusinde tak for hjælpen:) det er utroligt så lidt kan gøre så meget :D
Log in eller Registrér for at kommentere.