Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvordan kommer vi videre ???

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Vi har det ok for tiden.. vi kysser og krammer og ligger da også tæt i sengen om natten.. Jeg er blevet meget åben over for min kone og er faktiskt lidt bange for at jeg måske er for glad for at komme ud med hva jeg føler. Jeg har lidt på fornemmelsen at hun kan li det men måske ikke helt,
    Ang. sex så forleden i sengen lå vi begge nøgne og jeg nussede hende, ikke med henblik på sex (men håbede) men hun bad mig stoppe. Den kunne jeg ikke helt forstå og har forsøgt at få noget ud af hende om det men hun vil ikke.
    Hun siger hun elsker mig og hun er da også glad og smilende når jeg siger det til hende og jeg kan se på hende at hun nyder det.. nu mangler hun bare lidt og vise mig det sidste og der er jeg utryk for hun har udtalt sig om at hun IKKE kan li sex... den sætning nager mig.. og jeg ved ikke hvornår det er en god ide og tage den snak med hende for efter hva der skete ved lægen så .... ja...

    jeg må se tiden an..

    Tak besvarelserne de hjælper :)
  • Indstillinger
    Jul og nytår er gået fint..
    Faktiskt gik nytår bedre en ventet, konen kunne li mine kram og kærlige klem/nus. ok hun var lidt beruset men ikke mere en 5-6 genstande.

    Vores pige lå i vores seng nytårs nat da hun ikke kunne li bragene så der blev ikke nusset mere i sengen..
    Natten efter blev der overhovedet ikke nusset. konen har ondt i den ene skulder og lå på en måde så jeg ikke kunne nusse hende. jeg blev ked af det pga. hun ikke engang lige gad stryge en hånd hen over mig. hun lå der bare.
    Jeg havde lidt en lorte dag idag.. følte mig ked af det og ikke elsket af min kone selvom hun siger det. Er det mig som er underlig eller er et kærligt klem/nus ikke en del af og kunne li en anden på det plan ?
    Jeg har det svært med at min kone kun kan finde på at side tæt ved mig i sofaen når vi ser en film. hun lægger ikke op til et kram og kys, det er mest mig og jeg må tilstå at der er ikke gået længe men efter 2 uger kunne jeg godt tænke mig lidt tilbage.. et spontant kram og kys ville ikke være formeget og be om vel ?
Log in eller Registrér for at kommentere.