Ængstelig (easiv) og dependent personlighedsstruktur
Jeg kunne godt tænke mig at høre om mennesker, som kender til enten ængstelig eller dependent personlighedsstruktur. Jeg kénder - fra mit eget liv - til begge tilstande og plages især i specielle situationer af livet af den angst og depression, som let følger med disse personlighedsskrukturer. Måske kan jeg også være den, som kan bidrage med en forståelse af disse tilstande, så kom endelig frem!
Vh Thor59
Vh Thor59
Kommentarer
Jeg har fådet diagnosen dependent personlighedsstruktr + min psykkeater mener at der gemmer sig en personlighedsforstyrrelse mere. Til tider havner jeg i perioder med angst og depration. Men er i en god periode hvor jeg syns det går frem ad. Jeg hved ik rigtik hvad jeg ellers ska skive, der har været sket så maget i mit liv. men kunne også godt tænkke mig at høre fra personer der er "ca" i samme situasion og også gerne dele erfaringer .
MVH. Naja84
Jeg er også diagnostiseret med evasiv personlighedsforstyrrelse og dependent også. Jeg undviger næsten alting. For eksempel kan jeg ikke gå på facebook fordi jeg er angst for at blive mindet om noget som ville fremkalde angst.Ligeledes ser jeg heller ikke rigtig tv. Har meget svært ved at komme ud og møde mennesker. Ved ikke helt hvad jeg skal skrive, har masser at skrive om , men kan bare ikke få det ud.Det er nok en dårlig dag idag.Trængte bare lige til at snakke med andre som også lider af det samme.
hilsen Mick