Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Speciallæge i kirurgi-gastro-og kolopski

Hej

Jeg skal finde en god eller en speciallæge i nærheden af hvor jeg bor, som kan lave en gastro-og kolopski undersøgelse. Det skal være hurtigst som muligst. Nogen foreslag med telefonnumre osv?Det skal være i region hovedstaden.

Kommentarer

  • Indstillinger
    men da du skal have en henvisning fra din egen læge --har din læge ikke et godt bud
  • Indstillinger
    hej. Nej skal selv finde en klinik for at bestille tid. Men min læge har lagt en henvisning på nettet, og ikke i håndseddel så det virker ikke som om han har et godt bud.
  • Indstillinger
    ok--det der med henvisning indlagt på nettet kender jeg godt --du bliver nød til at slå op i fagbogen

    mave tarm sygdomme og se på udvalget
    jeg kender en som jeg kan stå inde for ---men jeg ved ikke om han har klinik mere

    FINN W HENRIKSEN ---39185570
    HAN BOR PÅ HANS KNUDSENS PLADS
    HAN HAR VÆRET OVERLÆGE PÅ GENTOFTE HOSPETAL ---JEG HAR GÅET HOS HAM I FLERE ÅR ---MEN HAN HOLDT OP FOR NOGLE ÅR SIDEN ---OG JEG HAR OGSÅ VÆRET I HANS PRIVAT HLINIK----MEN DET ER OGSÅ ET PAR ÅR SIDEN ----MEN PRØV OG RING PÅ TLF.----

    ELLER KIG DER STÅR FLERE I FAGBOGEN ---UNDER SPICIAL LÆGER

    LAD MIG HØRE FRA DIG HVORDAN DET GÅR ----VENLIGST
  • Indstillinger
    Jeg kender det ikke og ved heller ikke om det er privat, men hans beskrivelser lyder meget fornuftigt Lyngby www.gastrolab.dk/

    Jeg var selv hos en Søren Kiilerich ved Kongens nytorv. Han har gjort sit, men ved ikke om det var super godt. Jeg har ikke prøvet andre og kan ikke sammenligne. Jeg har fået kamera ind forfra, bagfa, fået checket laktose intollerance, en blodprøve for cøliaki, og en henvisning et andet sted til røntgen af hele tyktarmen med kontraststof.
    Han har fundet lidt spiserøresbrok og maveslimhinden var lidt rød, men har kunne ikke finde årsagen.
    www.kiilerich-klinikken.dk/dansk/hvem_er_laegen/

    Mvh Adam
Log in eller Registrér for at kommentere.