Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Feber i 8 måneder...?

Vil lige høre om der er andre der kan genkende mit forløb og har erfaring med konstant feber...- fik influenza i marts i år og har siden haft feber (37,3 til 38,5) og konstant træt - sover 15 - 16 timer i døgnet og mit infektionstal er ok og lægerne kan ikke forklare min feber/træthed..?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er ude i noget af det samme. Har også stort set været syg hele året. Senest er det kulmineret med halbetændelse, mere eller mindre feber (mellem 37,7 og 40) i 9 uger. De sidste dage også med opkast og diarré. Jeg har fået penicillin af 5 gange men hver gang jeg er færdig dukker streptokokkerne op igen efter få dage.. Min læge aner heller ikke hvad hun skal stille op så jeg er også i syv sind :-( Det tærer temmelig meget på det hele med langvarig sygdom....
  • Indstillinger
    Hej Ritter82,

    Dejligt at høre om andre..:o) også selv om det ikke er rart at have konstant feber/træthed - og jeg har det desværre stadig - har lige overstået 14 dage med influenza - ondt i hals/hoved - hævede mandler (begge sider) - muskelsmerter og over 39 i feber - men min læge sagde "virus" - så jeg har intet fået for den og håbede så også at den kunne "fjerne" al feber/træthed - men feberen har ikke forladt kroppen - har nu igen fra 37.3 til 38,5 - afventer pt på at høre hvad næste skridt er fra hospitalet - er blevet undersøgt for ALT og mine infektionstal er også fine...?
Log in eller Registrér for at kommentere.