Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Onani

Redigeret 23 december, 2009, 19:46 i Mandlige sexproblemer
Hej Net Doktor.
Jeg onanere dagligt, men hver gang jeg onanere. kommer der tis, eller også er det sæd? det ved jeg ikke men det er ligesom at tisse.?

Nogle der ved om det er sæd?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Altså, hvis det kommer i forbindelse med onani, så er det nok sæd, eller præsperm.

    Nu er du bare 13 år, så det er ikke sikkert, din sædproduktion (eller ejakulation/orgasme) er særlig udviklet endnu. Men ellers er sæd jo normalt hvidt, lidt tyktflydende. Præsperm, beregnet til at fugte og mindske friktion, er mere klart, lidt klistret og kan skumme lidt.
  • Indstillinger
    hej doktor...
    jeg er en fyr på 13 år og har aldrig før fået udløsning.
    jeg kan simpelthen ikke forstå det, jeg er sund går til sport og er jo også 13
    hvad kan det skyldes?
  • Indstillinger
    Det kan muligvis skyldes, at du er 13 år og altså slet ikke klar til det der endnu.

    Og det er der intet mærkeligt i. Det er altså ikke så vigtigt at blive voksen i en fart - det skal tids nok komme.

    Og så skriver du, "hej doktor" ! Du er inde på debatforum, hvor der ikke sidder læger parat - det er ganske almindelige mennesker, der kan debattere de emner, der kommer op og således kan give hinanden nogle gode råd og ideer.

    I øvrigt derfor, så er det altså meget, meget rart hvis folk lige ville give en tilbagemelding, hvilket i øvrigt også er høfligt at gøre.
  • Indstillinger
    Dengang jeg selv var 13 år hvilket efterhånden er nogen år siden kan jeg huske at jeg også onanarede dagligt eller deromkring. Og var det forskelligt fra dag til dag hvorvidt sæden var tyk/tynd gennemsigtig/hvid osv.
Log in eller Registrér for at kommentere.