Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nakkeost? Forhud? Uren hvad?

Redigeret 23 december, 2009, 19:53 i Mandlige sexproblemer
Hej Netdoktor.

Jeg er 16 og har et problem, min forhud på penis er helt vild stram og gør ondt at tage tilbage, den er sådan krylret nærmest og nogle gange er der noget hvidt noget, det gør ondt at røre og jeg kan ikke finde ud af hvad problemet er? kan det rettes skal jeg gå til egen læge eller hvad skal jeg?

Evt. andre som har samme problem som kunnen give nogle inputs?



Mvh Bjorkvinguy.

Kommentarer

  • Indstillinger
    En god overvejelse er nok at gå til lægen. Er ikke helt klog på hvad det angår, men man kan jo få skåret forhuden af. Det er jo ikke ligefremst fedt at det gør ondt på dig. Selvfølgelig er det ikke sjovt at gå til lægen og smide gynter frem og sige hva så er den okay eller hvad. Men husk at tænk på at det bare er deres almindelige job ( du kan ALTID bede om en mandelig læge )
    Håber det hele bliver bedre. Held og lykke med det.

    Knus herfra.
  • Indstillinger
    Hej. Bruger.

    Jeg er 13, og har prøvet noget lign. som det måske kan være...
    Jeg tror det er forhudsforsnævring med arvæv.
    Du bliver opereret for det. og du kan onanere/sex, kort efter.

    Håber du kunne bruge:)
  • Indstillinger
    Hej

    Tak for svarene de har virkelig hjulpet :)


    Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med hensyn til det hele.

    Jeg har lige fået en kæreste og havde ellers planlagt at have sex med hende for første gang i weekenden ( ja er stadig jomfru)

    Men problemet er jeg ALDRIG har snakket om sådan noget med mine forældre og det er mine forældres læger som er mine læger. Jeg kommer først hjem i næste weekend igen og ved ikke helt om jeg tør stille mig op foran kan man ikke gøre noget andet eller er det udvejen?

    Hvad skal jeg gøre HJÆLP

    Tusind tak for jeres tid. :)
  • Indstillinger
    Hej igen!

    Du skal sige det DIREKTE! gjorde selv!

    Eller skriv en besked/sms/mail!.

    Gør noget ved det!

    De vil kun hjælpe!
  • Indstillinger
    Jeg havde selv en meget snæver forhud i ca. samme alder som dig. Jeg kunne dårligt nok trække tilbage så jeg bare kunne se 'udgangshullet' eller hvad det nu hedder. Men jo mere jeg onanerede og voksede med alderen jo mindre snæver blev den. Jeg er fuldt tilfreds med hvor 'løs' min forhud er nu. Så det skal nok komme. Men hvis du stadig har snæver forhud efter de 21-23 år så burde du nok gå til lægen for der er du ved at være færdig med at udvikle dig
Log in eller Registrér for at kommentere.