Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Diare

Jeg er i den situation, at jeg nu på 8. uge har tynd mave, det er meget vandholdigt, grumset og ind imellem lidt slimet. Når jeg tisser, så er min urin ofte meget mørk. Hvad kan det skyldes?
Jeg er ved at være meget træt af det, for har ikke så meget energi, så sover meget, hvis jeg kan komme til det. Det varigere fra 4 -7 gange om dagen, og er uanset hvor meget jeg drikker, om det er kød, brød, frugt, grøntsager, pasta el andet jeg spiser.
Er der nogen der har prøvet det samme, eller ved noget om det, så skriv endelig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Så alvorlige symptomer har du vel ikke gået med i så lang tid uden at have været ved læge, så hvad har han/hun sagt?

    Hvis du lige også beskriver det, så kan du sikkert få nogle bedre bud.
  • Indstillinger
    Har håbet på det gik i sig selv, og at det evt. kunne stoppes med alm. piller mod diare, men det kunne det ikke, har såå også fået 2 piller af min svigermor, det stoppede så bare det hele i 2 dage, men så gik det bare tilbage til det gamle igen.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig skal man da lige se tiden an, når man får sådan noget - men ikke i flere måneder.

    Du kan muligvis få nogle gode husgeråd fra andre brugere, men den belastning du nu har budt vitale dele af din krop i længere tid bør bestemt undersøges, så jeg vil foreslå dig at kontakte din læge, og det bør du gøre så snart som muligt, selv om jeg ikke vil skræmme dig, men sådanne symptomer bør man simpelt hen ikke sidde overhørig i månedsvis.

    Og - jeg håber ikke, det var receptpligtigt medicin, du fik af din svigermor? Man skal aldrig, aldrig tage medicin udstedt til andre end en selv.

    Du må undskylde, hvis jeg lyder lidt barsk, men jeg er noget chokeret.

    Håber at det bare er mig, der er en "hysset" mokke, og der ikke er noget alvorligt med dig.

    Bedste tanker - og fortæl gerne tilbage, hvordan det går
  • Indstillinger
    Det vil jeg også gøre, så skal jeg nok vende tilbage, hvad han har sagt.. Men hvad tror du umiddekbart det kan være?
  • Indstillinger
    Et helt løst gæt er noget med en infektion, men når du så går med det så lang tid, kan sådan noget jo udvikle sig.
  • Indstillinger
    Har fået taget blodprøver, de var fine, dog et for højt infektionstal. Skal nu have taget blodprøver i morgen ang. lever, vitaminer og gluten, da min læge mistænker at det kan være glutenallergi. Er spændt på hvad det viser.
Log in eller Registrér for at kommentere.