interesse for mødested om fælles problemer
Hej jeg skriver dette indlæg for at høre om der er en interesse for at kunne mødes om forskellige problemer i forbindelse med stofskiftelidelser.
Jeg bor i Nordjylland, nærmere bestemt Hjørring. Jeg har i thyreoideab ladet læst at patienterne i København har stor glæde af en sådan "forening"
Jeg bor i Nordjylland, nærmere bestemt Hjørring. Jeg har i thyreoideab ladet læst at patienterne i København har stor glæde af en sådan "forening"
Kommentarer
Har selv efterlyst en "grupppe", patientforening eller det der ligner i Jylland. Jeg bor i midtjylland, så måske er afstanden er for stor, men vil bare sige, der er flere som dig der mangler ligesindede til at diskutere stofskifte med.
Jeg er på ingen måde intereseret i en klynke gruppe, men alm. samtaler med medmennesker der har lyst til at udveksle oplevelser om livet med stofskiftesygdom.
Meld jer endelig på banen
Mvh Bastian8 (Qvinde 38 år)
Tak for dit svar og interesse for at danne en gruppe. Hvis du er interesseret i, at vi skal tale sammen om at finde ud af noget kan jeg sende dig min e-mail.
Hilsen nulle43
send du bare din e-mailadresse så vi kan finde ud af at lave en gruppe i Hjørring.
Jeg sender dig hermed min e-mail adresse
monnalill@msn.com
Jeg bor også i Hjørring, jeg er også med på at få dannet en gruppe. Er det i orden at jeg skriver på e-mailen, der er skrevet i forrige indlæg?
Hilsen Helle
Det er i orden, at du skriver til oplyste e-mail adresse.
Jeg har skrevet til dig på den e-mail adresse, men har endnu ikke fået noget svar. Har du fået min mail?
Vendel53
Jeg har ikke modtaget nogen e-mail fra dig. Prøv igen