Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Røvfedt (i mangel af bedre ord)

Jeg tror de fleste er bekendte med "røvfedt" i større eller mindre grad. For dem som er i tvivl, er det et svagt gulgulligt, (somregel) lugtløst, tyktflydende (halv så tykt som snot), ikke-fedtet, vådt sekret mellem ballerne, kommende fra endetarmen. Så fik vi ligesom dette på plads..

Anyway, mit problem er, at jeg i den seneste tid (halvt år, give or take a bit), er begyndt at "producere" dette "stads" i så rigelige mængder, at jeg er nødt til at sove med servietter mellem ballerne.

- Hvad skyldes røvfedt?
- Hvad kan det skyldes at "produktionen" er steget kraftigt?
- Hvordan stopper man det?

Der er ikke sket nogen nævneværdige ændringer i mit liv, det sidste års tid (ud over stigning i "produktionen"), herunder job-situation, vægt, mad, stress eller andre ting jeg kunne forestille mig kunne have en indflydelse.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du bruger et sugende indlæg et sted, hvor der naturligt skal være fugt, så sender du dermed en "signal" om, at der altså skal proceres mere væske, så umiddelbart vil jeg da finde, at det er en dårlig ide.

    Men voldsomt udfåd fra endetarmen - det udtryk kan vel også bruges - mener jeg da bør undersøges, og hvis du har gået med det i så lang tid, vil jeg da foreslå dig at vende det med din læge, muligvis der kan findes en enkel løsning.
Log in eller Registrér for at kommentere.