Røvfedt (i mangel af bedre ord)
Jeg tror de fleste er bekendte med "røvfedt" i større eller mindre grad. For dem som er i tvivl, er det et svagt gulgulligt, (somregel) lugtløst, tyktflydende (halv så tykt som snot), ikke-fedtet, vådt sekret mellem ballerne, kommende fra endetarmen. Så fik vi ligesom dette på plads..
Anyway, mit problem er, at jeg i den seneste tid (halvt år, give or take a bit), er begyndt at "producere" dette "stads" i så rigelige mængder, at jeg er nødt til at sove med servietter mellem ballerne.
- Hvad skyldes røvfedt?
- Hvad kan det skyldes at "produktionen" er steget kraftigt?
- Hvordan stopper man det?
Der er ikke sket nogen nævneværdige ændringer i mit liv, det sidste års tid (ud over stigning i "produktionen"), herunder job-situation, vægt, mad, stress eller andre ting jeg kunne forestille mig kunne have en indflydelse.
Anyway, mit problem er, at jeg i den seneste tid (halvt år, give or take a bit), er begyndt at "producere" dette "stads" i så rigelige mængder, at jeg er nødt til at sove med servietter mellem ballerne.
- Hvad skyldes røvfedt?
- Hvad kan det skyldes at "produktionen" er steget kraftigt?
- Hvordan stopper man det?
Der er ikke sket nogen nævneværdige ændringer i mit liv, det sidste års tid (ud over stigning i "produktionen"), herunder job-situation, vægt, mad, stress eller andre ting jeg kunne forestille mig kunne have en indflydelse.
Kommentarer
Men voldsomt udfåd fra endetarmen - det udtryk kan vel også bruges - mener jeg da bør undersøges, og hvis du har gået med det i så lang tid, vil jeg da foreslå dig at vende det med din læge, muligvis der kan findes en enkel løsning.