Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Acaibær og Big Time Muscle

Redigeret 15 januar, 2010, 05:06 i Alternativ behandling
Jeg stødte på en hjemmeside, som omtaler og stærkt anbefaler brugen af Acaibær som pille form, samt en pille ved navn Big Time Muscle. Jeg ville høre om disse produkter virkelig kan hjælpe til et vægttab og muskelforøgelse, som de ellers skriver på den hjemmeside og mange andre hjemmesider. Det er næsten for godt til at være sandt, når de så også giver en gratis prøve på produkterne.

Pillerne skulle tages som tilskud til kosten, og så ville de ellers "gøre alt arbejdet" med at forbrænde fedt, og komme af med det naturligt.

Har det noget på sig? eller er det bare fup?

På forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg tror det er fup brug hellere pengene på sund mad og FITNISS
  • Indstillinger
    Jeg tror også at det er fup, dels har jeg selv tjekket det, og har lagt mærke til en hel del mærkelige ting på de forskellige "personer" som anbefaler Acaibær. Én af de fejl var f.eks. at de billeder der var på hans "før og efter billeder", havde jeg også set på en engelsk side omkring de bær. Men der var det en anden person. Jeg prøvede at skrive en kommentar derinde for at spørge om noget, jeg kunne jo se de andre havde skrevet possitive ting omkring produktet, men da jeg skrev og trykkede indsæt kommentar (eller det der). Så blev siden opdateret, men kommentaren kom ikke.
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg har prøvet Acai-bær, uden resultat. Så det eneste der hjælper på vægttab, er.
    Spis Kulhydrater om morgen, fiber til middag, proteiner om aften, og motion 3 gange om ugen, så taber man sig.
    Og det virker, selv har jeg tabt 20 kg på denne måde. :-))))
Log in eller Registrér for at kommentere.