Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Valgpropaganda

lotte123lotte123
Redigeret 20 november, 2009, 09:26 i Ris og ros til Netdoktor
Kunne man forestille sig at Netdoktor tog direkte kontakt til denne yderst aggressive person, der forsøger at hverve stemmer her på ND?

Hans navn og kreds fremgår tydeligt.

Han vil åbenbart gerne vælges til hvad som helst - vi stødte på samme aggressive kampagne før EU-valget, nu vil han vælges til kommunalbestyrelse eller regionsråd, ja, jeg tilstår, at jeg ikke har læst møget, så jeg er ikke helt med på, hvad han stiller op til - sikkert det hele, men på et eller andet tidspunkt er der også folketingsvalg, og så stiller han vel også op der, og vil igen bruge dette forum til sin valgkamp.

Taburet - ligegyldigt hvor.

Jeg har bemærket at ND er hurtig til at fjerne det, men det når alligevel at forpeste ret så mange sider.

Hvis ND ville kontakte ham og fortælle ham, at han altså er noget på vildspor ved at drive kampagne på et sådant forum, så kan det da være, vi slipper næste gang. Heldigvis har jeg ikke bemærket at andre kandidater er lige så kritikøse mht hvor de smider deres kampagner ud..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Lotte123,

    Når en bruger benytter de forskellige debat-fora til reklameindlæg, plejer vi at slette brugerens profil og blokere for vedkommendes IP-adresse uden at tage kontakt til personen. Det plejer nemlig ikke at hjælpe at tage kontakt til sådanne personer.

    I tilfældet med det politiske spam, som opstod i forbindelse med valget, så valgte vi at gøre det samme, dvs. udelukke brugeren vha. IP-adressen. Desværre viste det sig, ikke at være effektivt nok, da vedkommende vendte tilbage alligevel. I forbindelse med næste valg må vi derfor, som du foreslår, se nærmere på, om der er noget andet vi kan gøre, for at forhindre politisk spam, som fx ved at tage kontakt til vedkommende eller ved at moderere debatterne hver dag op til valget.

    Med venlig hilsen

    Redaktionen
    Netdoktor
Log in eller Registrér for at kommentere.