Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nye venner / veninder i-og omkring Vejle

Redigeret 3 januar, 2015, 14:03 i Familie og venner
Hej

jeg er en ung pige på 33 år som lider af tilbagevendende depressioner. Jeg er p.t i medicinsk behandling med Cymbalta, med rimelig god effekt.

Pga en flytning hertil fra sjælland, samt min depression er min omgangskreds skrumpet ret kraftigt ind.

Jeg søger derfor nye venner / veninder som har forståelse for at livet ikke altid er en dans på roser...

Jeg søger ikke nye venner / veninder til at sidde og dvæle ved hvor træls alting er, men søde mennesker som jeg kan have det sjovt og hyggeligt sammen med - som man nu har det med sine venner :)

Jeg bor ca. 10 km nord for Vejle.
Håber at høre fra nogle rare mennesker derude... :)

L
tuttelutter@gmail.com

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej jeg vil gerne skrive med dig knus mona
  • Indstillinger
    du må gerne sende mig en sms på 23390239
  • Indstillinger
    Hej tuttelutter,
    godt at høre, at du har en god effekt af Cymbalta. Jeg har selv fået det i flere år, men er ude af medicinering igen, så der er håb også for dig.
    Jeg er dobbelt så gamnel som dig, og blev "reddet"af den dejligste mand, som jeg nu har været gift med siden august 2006. Det eneste, jeg ikke har kunnet komme af med, er de ekstra kilo, der røg på kroppen af noget af det første antidepressive medicin, jeg fik. Men pyt, når ens mand siger, at så er der bare merefor ham at elske :-D !
    Hvis du vil have mig med i din vennekreds, på trods af, at jeg kun i ånden er en ung pige, så vil det glæde mig.
    Mange hilsner,
    Victoria
Log in eller Registrér for at kommentere.