Hjem Hjerne og nervesystem Åben debat om hjernen

Hvad kan der være galt med mig?

Redigeret 23 november, 2009, 03:20 i Åben debat om hjernen
Jeg er ny herinde men håber nogen kan hjælpe mig. Jeg fik for få uger siden pludselig et blackout - hvor jeg ikke kunne styre mine bevægelser -t abte gaflen ud af hånden, spildte helt vildt og talte sort. Bagefter kunne jeg intet huske. Blev indlagt. Alle neurologiske prøver var fine, det samme var blodprøverne og CT-scanningen. EKG var lidt "abnormt". Mit blodtryk der plejer at være højt var meget lavt - ca. 90/55 - min puls var
130. Og blodtrykket er stadig så lavt. Min puls svinger meget i hvile, kan ind imellem nemt være 150 uden at jeg anstrenger mig.

Jeg har det ellers okay - er lidt træt og lidt "underlig i hovedet" men arbejder som sædvanlig.

Det skal siges at jeg gennem mange år har gået med et ekstremt højt ubehandlet blodtryk (180/120) inden jeg fik det konstateret og behandlet.

Hvad kan der mon være galt?

Kommentarer

  • Hmmm... !
    Det kan kun lægerne svare på når de er færdige med evt flere undersøgelder af dig.
    Så jeg tror ikke det er her på denne side du forløbig skal søge svaret på din evt sygdom blandt andre "normale" mennesker som ingen lægelig uddannelse har ....

    MVH

    Benny
  • HEj HrLarsen
    Jeg er helt med på behovet på lægefaglig vurdering men det kunne jo være at jeg herinde blandt helt normale mennesker som du skriver kunne møde en der har oplevet noget der ligner mit forløb. Det var såmænd alene min lønlige håb.
  • Hmm... Det kan du måske ha`ret, men det lyder bare til at være ret indviklet det du fejler.

    MVH
    Benny
  • jeg har fået at vide på hospitalet i sidste uge at jeg har haft en TCI - altså en blodprop der er passeret. Som jeg forstår det er det noget der rammer rigtig mange mennesker så jeg vil stadig håbe på at nogen kan/vil dele deres erfaringer med mig.
Log in eller Registrér for at kommentere.