Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Cyklus???

Redigeret 13 november, 2009, 08:03 i PMS og menstruation
Hej alle

Jeg er en kvinde der har lidt svært ved at finde rundt i det.

Jeg har været på p-piller i ca 3 år, det har bare været super ingen problemer.

Nu er jeg så stoppet for ca 2 måneder siden, og har fået min mestruation de 2 første gange.

Men nu er der så gået 30 dage siden min sidste menstruation sluttede. Jeg har tage en test for at se om jeg var gravid men den er negativ.

Så nu ved jeg ikke rigtigt hvad der sker.
Er der nogle der kan hjælpe med hvad der sker.

Og er der nogle der kan forklare så man kan regne ud, ægløsning, hvornår man får sin menstruation osv.

Tak Tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke om du har læst en del om menstruation efter p-pille stop. Der står en masse om det hvis du goggler lidt på nettet.

    Jeg stoppede selv for 5 mdr siden og har stadig helt uregelmæssig mens. Der kan gå lang tid før den bliver regelmæssig, da kroppen lige skal finde sig selv igen. Nogen siger at der kan gå helt op til et år. Jeg fik også helt normalt de først 2 gange, så gik der 50 dage den 3 gang. Og nu ved jeg så ikke hvornår den kommer igen desværre.

    Men skriv ned når du har nogle symptomer på mens, og hvornår du har det. Så kan du måske senere hen se et sammenhæng.

    Mht æggeløsning, kan du hver morgen måle din temperatur. Den stiger lidt den dag du har æggeløsning. Det er den eneste måde(jeg ved) man kan tjekke det på.

    Held og lykke:)
Log in eller Registrér for at kommentere.