Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Uro i bryst- og halsregion

Jeg har rundet de 65 år og har haft Hashimotos thyreoiditis i 6-7 år med alt hvad det indebærer af ubehagelige symptomer. Medicinsk er jeg velreguleret men alligevel oplever jeg en del uforståelige symptomer fra bryst- og hals region. Jag får pludseligt og uden varsel en kraftig uro og mange ekstra hjerteslag som ofte ledsages af angst. Jeg har ikke trykken eller smerter som kan henføres til hjerteanfald. Er der nogen der kan nikke genkendende til disse mærklige symptomer?

Kommentarer

• Det kan bivirkninger af ny eltroxin, hvis du stadig bruger eltroxin. Der er andre der har haft lignende symptomer. Læs her sitet, der er masser af information at hente om bivirkninger af ny eltroxin.

vh
    Lone
  • Nulle

Du har nok fået spiserørsbrok eller refluks. Jeg har fået det og en del andre også. Jeg tror det skyldes eltroxin eller bare hormoner. Har ikke haft det før min tid med eltroxin.
    De ekstra hjerteslag føles nok sådan, men det kan være at din lukke muskel i bunden af spiserører ikke er så stærk som før, så luftbobler popper op igennem den sammen med mavesyrer som irriterer hele spiserøret og man få sure opstød i halsen.

Mvh Adam
Log in eller Registrér for at kommentere.