Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp! min kæreste har ondt i sin virgina.

Redigeret 11 november, 2009, 04:22 i Kvindelige sexproblemer
hejsa ND, jeg er en dren på snart 18 som har en kæreste der er 10mdr yngre end mig, og vores sexliv har været lidt gået i stå i et par mdr nu, skal lige sige vi har været sammen i 22 mdr i onsdags, og det har ellers altid været et dejligt og livligt sexliv, men problemet følger :

hvis vi ligger og nusser, og begynder på forspil bliver vi begge meget ophissede, men når vi så kommer til agten, og jeg skal til at trænge ind i hende, gør det voldsomt ondt på hende, det er lige i skedeåbningen det gør ondt og vi kan ikke fuldføre et helt samværd, det har jeg simplethen ikke hjerte til, selvom hun ber mig om bare at komme. har frygteligt ondt af hende og er meget bekymret over det, hun har været til gynækolog for 2 mdr siden og de kunne ikke finde nogle "fejl", hun siger der et en fornemmelse der svir og det føles som om der er sår inden i virginiaen.

Nogle der ved hvad det kan være? - da hun, og jeg er meget fortvivlet over dette emne.

Tak på forhånd.

-en meget bekymret kæreste.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du ;-)
    Det kan være at hun ikke er våd nok , og der så kommer rifter inden i -
    Måske prøv noget glidecream?
    Kan også være at hun har en kønssydom eller svamp i skeden?

    Svamp klør som en gal - hun skal bare op til lægen , m det er en urin prøve hun skal lave og så tjekker de den ved at stikke en "pind" nede i urin (kan ikke huske hvad den hedder)

    Ellers har jeg ikke andre bud - håber i finder ud af det ;-)

    Judith
  • Indstillinger
    Hej,

    Måske din kæreste skulle prøve en ny gynækolog, så der kommer flere syn på sagen.

    Det kunne også - måske måske måske - lyde som vulvodyni. Jeg kender ikke så meget til denne lidelse, men det gør de i dette debat-forum:
    viewforum.php?f=79
    Prøv evt. at kopiere dit indlæg og lægge det ind i dette forum. Eller fortæl din kæreste, at forummet eksisterer.

    En debattør på vulvodymi-debatten lagde desuden dette link ud:
    http://underlivetssmerte.wordpress.com/
    Det kan være, din kæreste kan bruge sidens informationer.

    Håber, din kæreste får det bedre.

    /Inga
Log in eller Registrér for at kommentere.