Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hvordan opdagede i at der var noget galt med stofskiftet ???

Hej hej
Jeg er ny herinde, og har netop idag fået taget blodprøver hos lægen med mistanke om for højt stofskifte.,
Jeg håber self ikke der er noget, og slet ikke efter jeg har læst om bivirkninger osv ved medicin.
Men jeg er nysgerrig på at vide hvordan jeres stofskifte sygdom blev opdaget ?

Selv er jeg bare træt. ---træt træt træt.
Og husker enormt dårligt, og spiser som en hest, men tager ikke på.
specielt om aftenen føler jeg at jeg har sand i øjnene.
Og så de sidste par måneder har jeg fældet helt vildt., Mit hår er virkelig udtyndet., så på den bekostning håber jeg self der kan findes en grund.!
Får svar på Torsdag.

Kommentarer

• Hej jeg gik i sommeren igen-igen til læge med stærke smerter i fødderne og så syntes lægen at han ville tage en blodprøve for at se om der var noget galt ......alt andet end stofskifte-tallene var OK...og jeg fik konstateret for lavt stofskifte. Smerterne i fødderne skyldtes hæl-sporer under begge fødder pga overbelastning af sener og kunne ikke opdages vha blodprøver , så det var rent tilfældigt , da jeg ikke havde klare tegn på stofskiftesygdom . Al medicinering har kørt uden problemer indtil månederne efter jeg fik den nye udgave af eltroxin , der fik jeg det som om stofskittet kørte alt for hurtigt. Nu er jeg ved at blive justeret på plads med euthyrox.
    mvh krebsen
Log in eller Registrér for at kommentere.