Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stritører?!? HJÆLP....

Hej jeg er en dreng på 13 år der godt kunne tænke sig en operation for stritører, men jeg er bange for det ikke vil blive så pænt for kender nogle der har fået det og det syntes jeg ikke ser særlig pænt ud, for de sidder jo helt ind til hoved, de kan jo knap nok tage tage briller på.

Hvis der er nogen der har fået sådan en operation så vær sød at skrive hvordan resultatet er blevet :D

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg syntes stritører er så pæne. Men det hjælper jo ikke dig. Ja, min svigerinde har fået lagt sine ører ind og det blev vældig pænt.
    Hun kan sagtens have briller på. De sidder ikke så tæt til hovedet.
    Men man kan vel tale med lægen om det.
    Man kan jo sige de ikke skal klaskes helt op til hovedet. Det giver jeg dig ret i, det er ikke pænt.
    Men nu kan jeg altså også så godt lide stritører.
  • Indstillinger
    Hej!

    Jeg havde et stritøre som jeg fik opereret i 14-års alderen. Nu sidder det helt fint og ligesom det andet almindelige, kun lidt strittende øre. Lægen sagde at de godt kunne operere begge øre, men det endte med at de bare lagde det ene ned så det passede til det andet - hvis du forstår hvad jeg mener.

    Så jeg tror du godt kan tage en snak med lægen der skal operere dig om hvordan du gerne vil have dine ører.

    Idag - 30 år senere - har jeg det ligesom så mange andre, at stritøre er charmerende og giver personerne karaktér. Men som ung var jeg rigtig, rigtig glad for min operation!

    Mange hilsner
    Menneskebarnet
  • Indstillinger
    Hej tak for jeres indlæg ;D

    jeg har vist min mor det her brev/debat og hun siger vi skal til lægen snart.

    Men hun siger ogs at jeg må være forberedt på at lægen måske siger at det ikke kan betale sig at få en operation, for min mor syntes jeg har fine ører. :D

    Det syntes jeg ikke selv :D
  • Indstillinger
    Hvad sker der for at alle brugerne er slettede, hvorfor det ?
  • Indstillinger
    Nu er det snart fire år siden, der sidst har været nogen inde i netop denne debat - og hvis de deltagende heller ikke har været aktive i nogen andre debatter, så er der måske ikke noget at sige til det, hvis ND har vurderet, at de ikke har interesse i at stå som aktive brugere, når de rent faktisk ikke er det.

    Personligt finder jeg det rigtigt godt, at man netop søger om det emne, man ønsker debatteret har været oppe før, og man måske kan koble sig på en, der allerede er i gang, men hvis ikke der har været nogen for aktivitet i årevis, kan det nok være lidt svært at forvente at de pågældende stadig er det samme sted i deres liv.

    Og - så kan det være en bedre ide, om man starter en ny debat om det emne, man ønsker debat om.

    Men - jeg ved ikke, hvorfor eller hvordan ND sletter inaktive brugere.
Log in eller Registrér for at kommentere.