Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kognitiv terapi, er værd at anbefale....

Redigeret 7 december, 2009, 11:56 i Angst
Jeg har efter mange år med angst og depression, lige været igennem et 7 ugers forløb på en fobi skolen hvor vi fik kognitiv terapi, jeg har været på medicin som ikke har hjulpet, men nu står jeg i den situation at både min angst og min depression er halvveret takket være kognitiv terapi behandling, jeg vil gerne anbefale det til alle som har muligheden for denne behandling, det skal dog siges at man jo selvfølgelig skal være nået dertil hvor man fuldt ud er klar over hvad der er galt og man virkelig er indstillet på at gøre noget ved det.

den første dag kan være rigtig svær for mange, det var den også for mig, men nu priser jeg mig lykkelig for jeg gjorde det.... jeg kan nu se et en fremtid for mig selv...

et stort knus til jer alle...

Rikke L.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Rikke.

    Det er dejligt at høre... Jeg starter selv i kognitiv terapi på fredag og det giver selvfølgelig håb at det har hjulpet dig!
    Er glad for du skrev det :)

    Held og lykke med fremtiden!
  • Indstillinger
    Hej Rikke
    Hvad var prisen på det forløb du var igennem?
    Mange hjertelige hilsner
    Rita
  • Indstillinger
    Hej Rikke
    det er jeg glad for at høre, jeg skal starte i næste måned synes der er lang tid til når det er nu jeg har brug for det, jeg er blevet anbefalet at tag nogle antidepresive piller allerede nu, men skal jeg vente til jeg er begyndt ved kognitiv terapi, da jeg er utrolig angst for de bivirkninger det medfølger og om det vil hjælpe mig.
    hvordan forgår behandlingen?????
    håber på dit svar på forhånd tak

    karin
Log in eller Registrér for at kommentere.