Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp er forvirret!

Ved ikke om det er det rigtige sted og skrive det her, men er igang med en opgave på min skole, om spiseforstyrrelse. Jeg har fået om bulomi, og jeg har været inde og læse en del om det, og der står noget med at spise afførings piller.
Er der nogen der kan fortælle mig hvor mange piller det handler om og hvad det gør ved en?
På forhånd mange tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ved ikke om dem med bulmi bruger afførings piller--de stikker fingeren i halsen og kaster op hvet gang de har spist ---dem-der har
    -anoriksia bruger afførings piller for at komme på wc og få det hele ud bag fra----hvor mange de tager er forskelligt ---men bare 1-2 piller giver afføring --men hvis de tager for mange får de tynd mave ---men da de ikke spiser så meget mad kan de jo ikke få maven renset ud på anden måde----

    dem med bulmi er samtidig over spisere--og fylder maven enormt for de ikke kan lade være med at spise ----og så får de bondeanger og vil have det hurtigt op igen----begge katorier er psykisk betonet --men hvorfor de får det ene sympton frem for det andet --ved jeg ikke ---held og lykke med din opgave --skriv igen hvis du har behov ---
  • Indstillinger
    Okay, mange tak for hjælpen .
  • Indstillinger
    Kære Hartmann.
    Jeg tillader at undres over din trådstart. Hvis og når du ønsker at skrive i en opgave , om så alvorligt emne som BULIMI, som rigtigt nok høre under personligheds-forstyrrelser...Ja! Undskyld hvorfor nævne afføringsmiddel som blot er et nærmest ligegyldigt ex.
    Der findes utal af web-sits med denne problematik. Bulimi er desværre blot et af mange andre tegn på en personligheds-forstyrelse, som rummer rigtig mange andre alvorlige ADFÆRDS-Problematiker.

    MVH. Susann12.
Log in eller Registrér for at kommentere.