Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ar der tér sig? :s

Redigeret 7 november, 2009, 09:44 i Selvskade
hej.
for to måneder siden fik jeg nogle snitsår. de er endnu ikke blevet pæne hvide ar men fortsætter med at være røde. her i går da jeg var i karbad, skulle jeg til at tørre mig da arrene begynder at klø voldsomt. jeg klør hvorefter de begynder at svie kort. lidt efter opdagede jeg at arrene var hævet voldsomt! de var gået fra små tynde linjer til 2 milimeter brede mørkerøde streger der buler 1-2 mm ud af huden. de sidder lige i buksekanten hvor de godt kan få en hård medfart men har ikke mærket noget før. de klør eller svier ikke mere men de buler stadig lige så voldsomt ud af huden? hvad sker der med dem? :s

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ville gætte på, der eventuelt kunne være begyndende betændelse i dem.
    Måske er der kommet urenheder i sårene, som nu begynder at "skabe sig"
    Men som sagt, det er et gæt.
  • Indstillinger
    Kære Anonym 13.
    Seriøst ! hvis du mener at have et problem med dit udseende, UNDSKYLD! hvorfor starter du ikke med at finde ÅRSAGEN, til dit problem som du seriøst ! forventer andre skulle have en holdning til. Spørg blot.!

    Tanker ! Susann12.
  • Indstillinger
    til anonym 13 ---det et lyder lidt som du er ved at få betændelse i dit sår--du må gå til lægen så han kan se på det --så du kan få noget pencelin---så det ikke udvikler sig til
    noget voldsomt
Log in eller Registrér for at kommentere.