Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp - jeg er en ung mand med bryster.

lotte123lotte123
Redigeret 1 november, 2009, 06:11 i Åben debat for mænd
Kære,

Jeg bliver helt knuget, når jeg læser dit indlæg. Du skammer dig!! Du skammer dig over noget, du under ingen omstændigheder kan gøre for, og som jeg læser dit indlæg, så går du helt alene med dette problem? Og har gjort det i årevis?

Hvis du nu havde fået et problem med f.eks. en ekstra tå, der lige pludseligt var vokset ud? Havde du så også gået og skammet dig over det? Nej, mon ikke du hurtigst muligt og for længst var gået til læge???

Men nu er det lige pludseligt noget, der går under betegnelsen "pinligt", hvorfor du således er på vej ud i nærmest at udvikle en psykose, fordi det skal være noget, du øjensynligt bør skamme dig over.

Du skal hurtigst muligt forsøge at overvinde denne tilstand - og så gå til din læge og fortælle nøjagtigt det samme, som du her har skrevet - også den vinkel med at du føler det dybt skamfuldt.

Hvis du har en fornuftig læge, vil du helt sikkert blive taget alvorligt, og jeg kan fortælle dig, at du ikke er den eneste mand på denne klode, der har dette problem, så du vil med stor sandsynlighed også blive kyndigt og professionelt behandlet.

Kære ven; dette er skrevet med dybe, varme tanker - for desværre er det øjensynligt normen at visse kropsdele skal være mere pinlige end andre, og - kan vi ikke blive enige om, at det altså er noget sludder?
Log in eller Registrér for at kommentere.