Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stivgørende OP i L4 og L5 hvor galt det kan gå

Redigeret 31 oktober, 2009, 05:44 i Rygsmerter
Hej alle.

Jeg synes at jeg vil fortælle jer hvor galt det kan gå og hvorfor jeg synes at man burde lade være med at lade sig opererer herhjemme.

Det er første gang at jeg er herinde men jeg kan se at vi er mange hvor det gået galt efter en stivgørende OP i L4 ogL5. Jeg er så uheldig at de begge "Capstone" sidder løse og sidder ude på kanalen hvilket betyder at jeg skal reopereres og hvilket giver så mange smerter at jeg ingenting kan i dag. Jeg blev opereret d.19/01/2009. Jeg fortryder inderligt at jeg blev opereret og hvis jeg havde fået oplyst at dette kunne ske, så var jegikke blevet OP.

Til dem som ikke ved om de tør lade sig operere, læs hvad der står herinde og lyt til jeres indre stemme, kun et godt råd.

Jeg er endt ud i en erstatningssag og sygehuset har indrømmet at der er sket en skade. Til andre som er i samme sted som mig, Henvend jer til Patient Forsikringen og søg om erstatning.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg er ked af det på dine vegne, at det er gået så galt og dit liv har ændret sig i den forkerte retning.

    Jeg har som dig fået en stivgørende operation i L4 og L5 i Marts 09. Jeg har intet fortrudt. Operationen tog 5 timer og genoptræningen er forløbet ok.
    Hvis der er nogen derude som er ængstelige og ikke ved om de vil have foretaget operationen er I velkommen til at skrive om eventuelle spørgsmål.

    Mvh

    Dot
  • Indstillinger
    hej ja du har ret, jeg blev reopereret i maj 2009 alt var godt til en uge efter,
    nu her går jeg stadig sygemeldt, med stærke nervesmerter i højre ben,
    dommem lyder flex eller førtidspension. mit højre ben var 100% rask før op
    jeg uddyber lidt mere senere. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.